by amanda

| Vardag
Hann aldrig blogga igår när jag kom hem. Var på Vernissaget ända till halv 8. Pappa kom och hämtade mig, vi åkte och handlade. Åt middag och pluggade efteråt. Gjorde även klart en spanska läxa och packade upp lite kläder. Så jag hann aldrig. Nu sitter jag och dricker smoothie, tummen upp! Idag ska det blir super varmt ute, ska träffa Linnea efter skolan. Puss&Kram

bild på mig och hanna från i lördags !
Madeleine

Sv: Ja dte finns ju inte så mycket mer man kan göra än att plugga. Men det kommer att gå bra :)

Hoppas att ni hade det roligt ^^

sara

sv; =)

Sophie'

- yes, men nästa gång jag träffar han så kanske jag får en bild med han som jag lägger ut ;D <3

MADDES

Det är fint med mig. vad gör du nu?

Molly Bergström, UPPSALA

Ja, jag har stött på några men dom har ignorerat mig som luft eller som vanligt, lyft på ögonbrynen!!

MADDES

Jag har en pluggpaus men ska lägga mig ute i solen och fortsätta nu. Hur är vädret hos dig?

Sophie'

- tack det ska jag :)

yes :D <3

Molly Bergström, UPPSALA

Ja =/ tyvärr

EMMAS

vilken fin bild :)

sv: okej, samma här :D

sara

sv; Tack söta du =)

MADDES

Jag åt lite lunch och tog det lugnt en stund, hade pluggat i 2h i sträck och nu ska jag köra på ett tag igen innana träningen!

ALEXANDRA - uppsalas största blogg

sv: hihi den är supergosig :D

Sophie'

- tacktack :) <3

ALEXANDRA - uppsalas största blogg

SV: fan va nice :D

Sophie'

- händer idag då? :) <3

Michelle

sv; Okej! vad gillar du för sorts musik? :)

EMMAS

hehe okej :D

hanna ♥

hihi :)

jessica

sv: Hihihi:)

Jessica

men tack så mycket :)<3

SABBIES - vardag, shopping, tips

sv: tack =)

Chriis

Sv: ah :D snygga skor :D

kaffehörnan

Tack du

Så grymt härligt väder

Är du bra på spanska

dreamsandthoughts ☆

ja :D

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Tack :D

Cajsa

nja, det är inge vidare...göres?

Veronica

Tack =)

Anonym

;)<3

Amanda

okej va kul :) Jo det är bara bra:)

sandra

sv: okej vad bra :)

SelenaGomezSwe

sv: ja verkligen ;)



allt bra med dig? :)

sv; ;DD!

görduu?:)

MADDES

hehe jaha, nej ingen bloggpaus här. Jag kör på som vanligt ;)

sofia

nå har varit i skolan, varit en bästa vännen och sen bara chillat, dusj? :D

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

tack :D

Cajsa

ännu en sån dag bara... :/

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: