by amanda

| Vardag

Jag blev dagens blogg här!

Hello bitches ;) Slutade runt 2 idag, drog till min frisör. Blev klar där för en stund sedan och kom precis hem. Mitt hår är självklart gott igen -.- Men det blev helt okej. Det var bättre innan, men det är det väl alltid? För mig i allafall. Ska tillbaks till skolan runt 6, vi har Vernissage för föräldrarna. Hör av mig när det är klart. Då kommer också bilder från middagen hos Annie ♥

arkiv bild!

Milla - mode, mat, hälsa och foto

fin blogg:))

EMMAS

japp:D fin bild

Foton av Emma

Fin blogg!:)

Hoppas allt är bra med dig!:)

Kram

Stella 8)

sv; okej nu följer jag dig :P

emmi

Dagens länk är uppe! Var de du som vann? Oavsett om de var du eller inte, anmäl dig igen! Alla har en chans. En eller flera kommentarer!



Direktlänk: http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/vinnare-ny-dagens-lank-1.html#comment



kramar!

vicky <3

Kul att du är med! :D



Hur är det med dejj? <3

Anna med A

tack :)

Jessica

Okej,härligt :)

sandra

hehe ja :)



åh jag hatar när man inte blir nöjd med klippningen /:

viktoria

Tävlingen om en vit Freebra är nu avslutad, kika in och kolla om du vann! :)

C ♥

- Ja jag såg den häromdan.

Hade jätte stora förväntningar på den eftersom alla hade sagt att den var bra men jag gillade den inte så mycket. Det var liksom en bra film men när man förväntar sig mer så är det ju lätt att man blir besviken. Gillar egentligen inte Robert P men han var riktigt bra :)

Vad tycker du om kort hår? Eller typ till axlarna, funderar på att klippa mig kort men det känns läskigt XD

Sofia

jadååå :p <3

Anonym

Det har du sjukt rätt i att dom ska ta sönder jävla mella bena :P

Michelle

sv; Inget här heller, dudå? :)

MADDES

Jag hade en fin helg, rätt lugn och skön :) Hur mår du idag?

Hehe jaa.. :/

Göra resten av veckan? :)

claramaja

Känslan efter klippning är underbar!

hanna ♥

tack :D

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Visst är hon :D

ALEXANDRA - uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg!

Fanny

Hej! Fin blogg!



Jag måste bara fråga dig vart du har köpt dina fina leggins som du har som profilbild? :)

mathilda

Jag är trött men annars så mår jag bra :D

toves träningsblogg

hej :)

jo det är bättre..

gjort idag då?

Veronica

Det var så lite så :)

Milla - mode, mat, hälsa och foto

tack :)) gjort idag??

EMMAS

allt bra?:)

Molly Bergström, UPPSALA

Nej absolut ingen har bett om ursäkt.. faktiskt :P

Godnatt och sov så gott.

Hoppas du har haft en bra måndag!

Kraaam :D

' eemmaaj ' Saveu ♥

så lite s ;D

Cajsa

hehe tackar..xD ville ha något simpelt och somrigt i vårregnet. :P hehehe...xD

ALEXANDRA - uppsalas största blogg

Vinnare av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya tävlingen på länken här under:) :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tisdag-dagens-blogg-4.html#comment

kaffehörnan

Grattis till dig

sannalitens.blogg.se

Svar: Nu har jag varit borta ett tag, så har inte haft tid riktigt att svara på kommentarer, men nu har jag :) Jag har varit bortrest, så jag är lite trött :) Ska du göra något roligt i veckan? :) Kramar

Footprint in my heart

Tack tack! :D

Ems.com

Fin blogg du har... =) tänkte höra om du vill tipsa mig om ett bra resemål. kolla min blogg. är i behov av tips :) pusss å kram

♫♪ Sandra T

söt bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: