by amanda

| Vardag
Denna helg har varit ganska bra. En hel del att bara ta det lugnt, men det är skönt! Bort sätt från vissa dåliga saker så är jag ganska nöjd med helgen. Men jag ser däremot verkligen inte fram emot skolan imorgon! Får ju nästan lite ångest.. Men som tur är så får vi ju som ett litet mini lov på onsdag. Det är ju Kristi himmelfärds helgen. Kommer inte blogga mer ikväll, så puss&kram
PINKPIERCING.SE

svar: haha :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

ja!

Har tråkigt och ångest du då? :D

LINDAVIOLA!

sv; Mysigt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. helt okej, du då? :)

emmi

- Så kul att du är med och tävlar om ear cuffen =) Om du vinner lär du märka det via ett mail i veckan.

Haft en trevlig helg annars? :) kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mycket saker bra :)!

dreamsandthoughts ☆

nu har vinnaren fått en länk! kolla om de blev du?!?! :D

emmi

- ja ska bli så skönt med lov, 11 dagar kvar för mig ;) dig då? kram

Allt bra idag? :)

Sophie'

- yes ;D <3

sandra

sv: varsågod :)

dreamsandthoughts ☆

hon tackar nog :)

sandra

tackar :)

sandra

sv: :)

har din dag varit bra?

hanna ♥

2 linnen och ett par shorts! visar imorn på bloggen :D

melissa

allt bra idag ? :D

härligt :) jo de e super med mig :)



gör dudå?:)

Therese

Hej! Taggad för en ny vecka? :)

Okej!

Jag har typ ångest för jag ätit för mycket, du då? .. :o

sandra

sv: okej :) jo min dag har också varit seg, har kollat film och så bara :)

okeej :) kollar film :D

Therese

Ja okej! Nja samma här Har inga planer för den bara.



Anonym

absolut har lagt till dig nu :D lägg till mig med :D

Anonym

lycka till glöm inte att gilla på bloglovin :D

Cajsa

göres sötnos?

EMMAS

härligt :D samma här

sandra ღ

fin blogg :D

okej, förstår.. skolan är aldrig kul ..

Jessica

Firat morsdag & sedan har jag varit med en kompis :) vad har du gjort idag då?

Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/mandag-dagens-blogg-5.html#comment

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

hanna ♥

godmorgon! hoppas att du får en grym dag idag :D

dreamsandthoughts ☆

allt bra idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: men men :)

Netty♥

sv' Tack så mycket :) <3

Sanna - fotoblogg ♥

- Okej, inte så mycket :)

Sophie'

- har det nu :)

men skrev inte så mycket om helgen ^^ <3

Anonym

sv; :).

PINKPIERCING.SE

svar: ja, det är det! ^^

mathilda

allt bra med dig?:D

SelenaGomezSwe

sv: den var jue skit bra :D

allt bra med dig? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Morrn morrn :D

Hoppas du får en kanonfin måndag :)

Kraaaam!!!!

Amanda

Hej allt bra? :)

Chriis

Sv: nja kanske inte :P

Frida Bladh Rydén.

Hejsan!

Ville bara säga att jag gör headers/designers gjorda i Photoshop CS5 till ett billigt pris. Så om du är intressearad är det bara att höra av sig.

Puss!

Följa varandra på bloglovin? :)

sara

Tack till dej som har ställt lite frågor till mej så nu är frågestunden slut! Svaren finns på min blogg :)

' eemmaaj ' Saveu ♥

låter som en rolig vecka :) Kan ju passa på att tipsa dig om tävlingen som pågår i min blogg just nu, du kan vinna en super snygg ring! :D



http://saveu.blogg.se/2011/may/utkast-maj-30-2011.html#comment

e.l.f Cosmetics Skandinavia

Hej!



Du har vunnit ett Minty Lipgloss på vår blogg. Kan du maila din adress till [email protected] så ska jag skicka dig vinsten!

emmi

- Jag vet inte, vi får se om det kommer upp ;)

Anonym

fin blogg! :)

Lisa

så lite så:D

Footprint in my heart

Jaop! :D

Jossan

sv. Varsegod! Hihi naw, tack! :D



Såg att du bodde i Stockholm, våran klass ska dit imorron! Deru! Haha :D ;)

jessica

sv: tack:)

ibbi <3

jättefin blogg sötnos! <3 ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: