by amanda

| Vardag

Igår kväll var helt underbart. Annie hade gjort sååå fint för mig och Hanna. Vi åt först förrätt, sen varmrätt och därefter efterrätt. Det blev mycket prat, skratt, god mat och ja. Bilder kommer att komma när Hanna har skickat de till mig. Vi träffade även Max, Jacob, Philip, Melker och Joel en stund. Jag drog hem ganska tidigt. Idag har jag bara legat i soffan och kollat på Gossip girl. Väntar på att mamma ska komma hem.

Grattis på morsdag mammis, jag älskar dig!

Chriis

Sv: ah :) vill verkligen vinna :D

' eemmaaj ' Saveu ♥

Haft en bra helg? :)

emmi

- så skönt! samma här :) trist att de är söndag bara^^

dreamsandthoughts ☆

de kan va skönt de me ibland! :)

sv:tack så mycket;D!

fin bild!

frida

sv; tack! :D önskar dig en fortsatt bra dag! :D

Molly Bergström, UPPSALA

Hur är det ?:D

Molly Bergström, UPPSALA

Skönt :D näe inge bra!! Vad gö rdu?

Molly Bergström, UPPSALA

Är hängig :P vad gör du?

dreamsandthoughts ☆

sv: hihi ;d

Chriis

sv. hehe :P allt bra+ :)

Chriis

Sv. så bra jo det är bra här :)

Molly Bergström, UPPSALA

Vad lyssnar du på? :)

Nej jag gö rinte mycket eheh

jessica

jaaa!

dreamsandthoughts ☆

inte så mkt :) själv?

PINKPIERCING.SE

har du gett nån present idag då? :)

Cajsa

typ samma...kom precis hem..:P

Lórien

Är du på jakt efter en makeupartist till studenten/skolavslutningen? Har du frågor om smink men inte vet var du ska vända dig? Vill du ha sminktips eller kanske sugen på att lära dig mer om den underbara världen av färger som konstformen smink erbjuder? :) Kika då in i min blogg, jag delar gärna med mig av mina kunskaper.



Ha en fortsatt trevlig söndag,

Kram Lórien! :)

dreamsandthoughts ☆

okej:)

Sanna - foto blogg ♥

Fin blogg!

Vad har du gjort idag? :)

Cajsa

var en sväng till farmor och farfar. :)

Alicja

Sv: Taack :D

Allt bra med dig :)

Lórien

tacktack =)

sandra

aha okej!

samma här faktiskt :)

PINKPIERCING.SE

svar: japp :) fast morsan fick betala sin egen presnt, haha x)

Molly Bergström, UPPSALA

Hon e brabra ;D vad gör du?

Jessica

absolut :D

emmi

- usch nej, de är så tråkigt!:(

EMMAS

fin bild :D

sanashaba'

sV; haha ja! :D

är du 96;a!? :o

Chriis

SV: ah :)

jessica

sv: brukar köpa något, vilket jag inte hunnit iår.. själv?:)

ANNA'S FOTO

Hej!



Jag har gått vidare i en fototävling och det skulle vara grymt snällt om du la en röst på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



Jag länkar alla som röstar! :D

' eemmaaj ' Saveu ♥

ja de har varit bra i sin helhet iaf ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: