by amanda

| Vardag


Tjolahopp! Hade hoppats på att hitta något bättre till mamma, men det gick inge bra. Så det jag köpte fick duga. Jag köpte även en smoothie och ett par leggings till mig! Därefter åkte vi hem, jag provade kläder till kvällen och nu sitter jag bara och chattar med Jacob. Trevlig pojke det där. Menmen, puss&kram

ida

haha jaha, sammanträffande :) men man blir så himla sugen när man ser att någon annan käkar jordgubbar ;p

MELI

sv: Tack :D!

sandra

mja :)

vad gör du för något? :)

sanashaba'

sv; tack så mycket sötnos!(:

ronja

sv: tack :D

Madde - en fotoblogg

aa, verkligen.

ida

haha, sticker antagligen ner dit snart och köper hahah xD

Anonym

Nice jag måste också köpa leggins mina har gått sönder ..;(

dreamsandthoughts ☆

okej ! :D

sandra

okej :) jag kollar på robin hood :)

MELI

sv: ;D

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

haha jag med :)

Anna med A

haha ja :D



vill att det ska bli kväll. vad väntar du då? :)

Anna med A

okej, vad mysigt :)

Ooh vad snygg jacka! :)

sanashaba'

sv; haha, händer idag då?(:

Anonym

Haha :P ja dom går alltid sönder ..;/

MELI

sv: Tack :D

ange

ja veerkligen =D

Anna med A

Tack! :)

ronja

sv: bra nog, med dig då? :)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: TACK!:D

Allt bra??

ange

tackk =D

sanashaba'

sv; vadkul! :D

jag ska iväg o träffa några kompisar strax!(;

ronja

sv: va?:D alltså 'det är nog bara bra' vet du inte vad nog är? :)

Anna med A

vad ska du göra i morgon då? :)

ronja

sv: hihi, aa jag fattar :) nej, inte är det något som beskymrar mig :)

Anna med A

fyller år då, så mammas släkt kommer hit :D

Madde - en fotoblogg

ska se på film med familjen. xd dusj?

ronja

sv: nej, det är jag tyvärr inte :/

Anna med A

presentkort, bikinisar och sådant :)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Allt är bra här med!:D



Några planer för kvällen??:D

KRAM

Alicja

Hej! Besök gärna min blogg :)

linda

Den filmen ska man kanske se :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: