by amanda

| Vardag
Gick hemifrån skolan idag runt halv 12. Hade en riktigt dålig dag. Jag var gråtfärdig, ledsen, arg, besviken, irriterad o.s.v Så jag bestämde mig för att det inte var någon idé att stanna kvar. Åt lite lunch och kollade på tv. Tråkigt som jag har nu sitter jag och spelar på Hamsterpaj. Tänkte snart sätta på en film, är super trött. Men jag bloggar mera senare, puss&kram
M E R E I

- Vem tror du vinner Champions League :)?!

Anonym

Ja! Vad görs ;)=

lovisa

sv: vad händer idag?:D

belsas / elsa

Hoppas det blir bättre snart! :)

L I S A ♥

Ha en trevlig Fredag! <3

belsas / elsa

SV: Ja! :) Vad händer i helgen? :)

Ida :)

haha tackar ;D allt bra på denna fredagen då? xD

Chriis

Sv: okej kollar på tv :)

L I S A ♥

- :D

Anna med A

vad gör du? :)

lovisa

sv: samam:D

EMMAS

sv: men nice :D

L I S A ♥

- vem gör inte det? :D

hanna ♥

ja, haha :D

LINDAVIOLA!

sv; Ja :D.

Chriis

Sv: tack :)

Anna med A

jag med :)

belsas / elsa

SV: Vad mysigt! :) Jag ska till London! :)

sv; Hihi :D



Hoppas att det blir bättre! :)

narin Nina

sv; jo det är bra med min :) Händer i kväll?

narin Nina

Just nu håller jag på fixa mig in för kvällen :)

belsas / elsa

SV: Jag är snart på flygplatsen och planet lyfter halv sju ikväll! :D

sandra

sv: okej det är ju inte bra, du kommer att klara det så småningom :)

Chriis

Sv: allt bra idag? :)

jessica

sv: braaa!

varför var du arg och så..?

MADDES

det är fint med mig. vad händer ikväll?

hanna ♥

verkliigen :D

julia

nu har jag länkat dig sötn ;)

lovisa

sv: Kul att du är med och tävlar om ett par valfria färgade linser:)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: tack :D

belsas / elsa

SV: Ja, det ska bli riktig skönt att komma iväg ett tag! Nu ska jag snart gå på planet! Hoppas du får en riktig grym helg! :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: