by amanda

| Övrigt
Har inte gjort så mycket mer sen senast jag skrev. Jag och Amanda J träffade Annie. Satt och pratade när Yosra kom. Hälsade även en snabbis på Frida innan jag gick hem. Åt middag och kollade lite på tv. Duschade och nu sitter jag och lyssnar på musik och äter jordgubbar. Jag är så sjukt trött! Tänker typ gå och lägga mig NU! Kommer inte blogga mer ikväll, så skriver godnatt nu. Kramis
wilmaaa

vad gör du?:) <3

Anna med A

jersey shore :)

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Äter också jordgubbar :D

Sophie'

- nu ska jag sova, natti :) <3

narin Nina

wow riktig fin header du har :D



Allt bra med dig? Vad händer på fredag ?

FREDRIKA PERSSON

gott!

Cajsa

tack sötnos! <3 allt bra?

MELI

hej, allt bra?:)

hanna ♥

skönt med fredag! ellerhur? :)

Lotta

Sv: Det är sjukt gott med jordgubbar ju!:D Jag kan äta hur många som helst!!

ange

gott! =D

sandra

men du får väll en ny chans?

MELI

sv: Härligt :D samma här :D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

gott :D

Cajsa

nyvaken och stressad men annars helt ok. själv?

lovisa

sv ahah tackaR:D

EMMAS

ja visst :D

Sophie'

- tack detsamma! :D <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Idag åker jag på min stipendiekurs :) Det är ju en kurs för "bra unga ledare" så det blir lite föreläsningar och aktiviteter. Hoppas det blir roligt. Hur mår du idag då? :)

Michelle

Fin blogg :)

Somrig!

Michaila

Men ååh va gott :D

Anonym

Yes det är gott med glass ;D

Daniela Berg

Jättefin blogg! Allt bra med dig? kram/ Dannie <3

Chriis

Hej vad gör du? :)

sara

Hejsan söta du ! Nu ska jag äntligen ha frågestund så ställ nån / Några frågor eller om du har några funderingar. kommer bli super glad :)

.linnea

Svar: jaa fannn! vi va verkligen som jobbiga små syskon på den tiden hahah! :D <3

Hej vännen!

Jag har varit lite off i bloggen pga skolan och verkligen satsat på att få bra betyg för en gångs skull nu när jag äntligen får ta studenten i juni. Dessutom jobbar jag på Tivoli så det blir lite stressigt och jag har ingen tillgång till dator då.



men men, Allt bra med dig?? Hänt nått roligt på senaste?? Hoppas du vill ha fortsatt kontakt med mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig kontakt. Har uppdaterat bloggen dock lite då och då, kolla gärna.



Puss

' eemmaaj ' Saveu ♥

åh gud vad gott :D

sandra

okej, men det är ju bra det i alla fall :)

Cajsa

skolavslutning. :'(

MELI

sv: Yes :D Tack fina du!

Anna med A

FY FAN VAD GOTT!

EMMY

Åhh, vad gott!!

Jag åt jordbubbar häromdagen :)

Ha det bra ((:

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo skönt att äntligen kunna slappna av efter att ha kommit ikapp med skolarbeten :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: