by amanda

| Vardag
Shoo bror, vad händer? Jag sitter hemma hos Wille med Amanda J. Tidigare var Yosra och Annie här. Vi gjorde typ ingenting. Idrottsdagen idag var helt okej. Nu är jag äntligen godkänd i idrott. Fan vad bra jag var! Bloggar när jag kommer hem. Puss på rumpan brorsan
C ♥

- ja :)

vad ska du göra i helgen? :)

sandra

vad trist :(

j'l

allt bra idag? :)

Amanda Jonsson

vilka sötisar =)

Cajsa

nu är jag tillbaka och har massor att ta igen!

allt bra?

wille pk

snygggggggaaaaaa

elinochamanda

sv: tack så mycket ! :D

jessica

sv: tack, ni två ocksåå!:)

' eemmaaj ' Saveu ♥

åh tack :) allt bra?

EMMAS

sv: samma här :D

wilmaaa

jaa:) tack<3

Hih tack! :D

Anonym

fin bild !<3

Sophie'

- tack så mycket sötis :) <3

Anna med A

ja det var de :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha nice :D ja har också trosorna :D

HANNA

hhihi aa :)

Anna med A

hha jag vet inte

HANNA

hahaha ! gör ett inlägg om det snart, det är många som har frågat :)

Anna med A

ja (:

Anna med A

haha!

Anonym

SV:Lungt !

hanna ♥

tack :D

lovisa

sv: jaha:D inte mkt!

Anna med A

vad gör du? :)

sofia

tack :D

Anna med A

kollar teve :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: