by amanda

| Vardag
Om jag är trött? Ohja! Ska börja röra mig mot sängen strax. Men först måste smink och allt bort. Imorgon ska vi vara halv 9 på Kärrtorps ip. Måste gå upp tidigt så jag hinner ta mig dit. Osis att jag är hos mamsen. Menmen, slut babblat. Har endå inget mer att skriva (a) Vi hörs imorgon, godnatt :) ♥
Lisa

sv; hah okej ;) hmm.. röd, rosa och grå tror jag :)

vad har du gjort idag?<3

kram

tack så himla mycket!! :) <3

toves träningsblogg

:) hej!

hur har din dag varit?

moa larsson

Svar : Jag lovar att jag slår in näs benet på den personen om jag får reda på vem det är! Tack så himla mycket vännen. Det värmer verkligen. Jag älskar dig <3

natta

sv. okii vi får se :P

FREDRIKA PERSSON

Sv; härligt samma här :D



söt!

kaffehörnan

skönt och krypa ner

Gonatt

' eemmaaj ' Saveu ♥

godnatt :)

Anonym

fin bild !:D<3

sandra

okej klarade du de inte? :(

Sophie'

God morgon, sovit gott? :) <3

HANNA

Vad gör du ?:)

SOFIA

Ha en fin dag KRAM

Netty♥

sv' absolut :)<3

lovisa

tack så mtk:)

EMMAS

japp :D vad gör du då?:)

Madeleine

Sv: Tack, vad snäll du är :)

Din tur kommer den med. Jag minns hur jobbigt det var men jisses så härligt det var att klarade det. Jag som ALDRIG skulle ha körkort för det kände så hopplöst men nu sitter jag här och prövotiden är snart slut :)

MADDES

jag hade en seg dag igår. hur mår du idag?

Ja okej kul! :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska faktiskt åka iväg på kurs för att jag fått ett stipendium. En kurs för unga ledare. :) Ska du göra något roligt just idag då? :) Kramar

wilmaaa

va trevligt! inte mycket alls, slutade 10 idag:d<3

Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Vore superkul om du var med :D Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

hanna ♥

men vi har ju vanliga prov åxå, fast hemprov är lättast för både läraren och eleven så därför blir de så :)

Anonym

sv:Lungt !:D<3

claramaja

Tack du!:)

lovisa

vad händer sen idAG?:D

Anna med A

ja samma här :/

emilia

Hade ni friidrottsdag? :)

Lotta

Söt du är :)

Frida

Kolla in på min blogg jag har en frågestund och skulle gärna vilja svara på din fråga. :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

söt=)

sv; aa verkligen;d!

gördu ?:)

Maria - med bebis i magen ☆

söt bild :)

Netty♥

sv' Aw tack så mycket sötnos. <3

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: skola & sånt, själv? :D

Sophie'

- nice :) jo jag med ^^

allt bra då? :) <3

HANNA

vet inte ^^

efrasie

FINT BLOGG ♥

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Inte längre ;D

ida

haha ja jag såg det, tack så mycket ;)

ange

fiin bild <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: