by amanda

| Vardag
Jag hatar mitt liv på allvar! Jag failade .. igen! När jag pluggar och så känns det bra och säkert, endå blir jag inte godkänd. Jag fattar inte vad jag gör som är fel. Precis som förra gången fick jag 2 poäng från godkänt. SUCK. Nu vill jag fan inte mer :( Känslan när man ser att det står icke godkänd..

Efteråt gick jag och Amanda J runt lite och kollade i stan. Vi fördrev mest tiden medan vi väntade på att Amandas mamma skulle föra över pengar, men det hände typ aldrig. Köpte en chailatte i väntan i allafall. Druckit en varje dag hela veckan hittils.

Imorgon har vi idrottsdag i skolan, så ska göra pannkakor nu som får bli min matsäck. Därefter ska jag deppa sönder för att jag inte klarade teori provet. Hejdå!

Såhär ser jag ut just nu
Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack får höra det ofta! :)

ange

ja veeerkligen =D

jessica

glömde nå grejer där:)

jessica

sv: tack:)

lovisa

ha en fin kv:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

Anonym

sv:arrå !<3

isabelle

sv: aa visst :)

ange

inte jag heller... =D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tagit det lungt :)

du då?<3

haha ja ;)

ange

aaaw tackk, glad jag blir =D

sofia

ajjdåå, men bättre nästa gång! :)

Anna med A

visst är den :)

En blogg om Kevin

Jag hade exakt samma problem som dig när jag gick i plugget. Men en sak som funkade för mig var att jag ställde min mobil på ett tjugo minuters larm och läste på det jag hade på prov. När dom tjugo minuterna var klara behövde jag inte läsa mer den dagen. Och kruxet i det hela är att dessa tjugo minuter ska pågå från den dagen man känner till att man ska ha prov - fram till själva provtillfället. Så då blir det ganska många minuter, plus att tjugo minuter kan man "offra" varje dag :)



Kram.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D!

ange

inga problem =D

En blogg om Kevin

:(

Trist.

Jo, det där med teori vet jag hur det känns. Men jag gör typ samma där. Jag pluggar till körkortet för tillfället - och det är också megatråkigt. Men det går för dig, ingenting är omöjligt. Vi har alla våra små knep för att klara av det :)



Ge inte upp!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D<3

EMMAS

okej, varför inte?:)

ange

nt mkt... sjdå? =D

Äter lite ostbågar, hihi :) du då?

lovisa

tack:D

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: okej :D

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: hihi ja :D

Ja, okej roligt. :)

Footprint in my heart

Tack! :)

En blogg om Kevin

Jag har inte gjort något prov än, har inte kommit så långt. Men jag har kört massa =P



Men man måste ju plugga under tiden som man kör för att veta vad det är man lär sig :)



Kram :)

Beatrice Jakobsson (foto)

mys dress du har ;)

Haha okej , de är ju alltid roligt ! ;D

Hihi :)

elinochamanda

mysig outfit :D

Anonym

då ser vi nästan lika dana ut ;D Fast jag i ljusrosa mjukisdress :D<3

Jodå det är de sj? :D

Anonym

sv:Verkligen !<3

hanna ♥

haha :D

Anna med A

tack :)

Michaila

Mysig mjukisdress :D



Sv. åh tack söta du :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: