by amanda

| Vardag


Kinamat till middag. Plugg till moppe körkort. Uppgifter på internet. Gossip girl.
Så här har min kväll sett ut. Imorgon är det onsdag och jag börjar klockan 8.
Har kommit i säng ganska sent på senaste tid. Ska försöka lite tidigare idag.
Så jag tänker gå och tvätta bort smink och sånt redan nu.
Vi hörs imorgon, har inget planerat efter skolan.
Men har en massa plugg, så kanske plugga.
Godnatt sötnosar ♥

HANNA

det ska jag :)

hanna ♥

japp :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vet ej D:

jessica

sv' hihi jaaa :D

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

Vinnaren av Dagens Länk finns upp på min blogg nu, blev det inte du? Då får du en ny chans imorgon, det kommer upp en ny omgång kl 06.30 imorgon! :D

BY.NATTA

sv: jovisst, följer dig på bloglovin nu så bara att börja följa! :-)

kram

toves träningsblogg

hej.. allt bra?

natti natt

angelica

Hej vilken fin blogg du har! skulle vara supergulligt av dig om du la en röst på mitt bidrag här : http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica



i min blogg kan du även vara med i en tävling där du kan tjäna bra med ny statistik och nya läsare, läs mer vetja! kram

Hihi :D

fina ögon du har :d vilken mascara använder du? :)

Michaila

Haha behövde bara läsa ordet kinamat för att bli sugen på det :D

Maria

Usch visst är det träligt när man vet att man har en massa plugga att göra men så orkar man verkligen inte ta tag i det? :/

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort så mycket :) Jag har gått och blivit sjuk :( Ska du göra något roligt i helgen?

Kramar, Sannalitens.blogg.se

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: Kul att du är med i Dagens Länk! :D Jag utser en vinnare kl 21.00 ikväll, kika in då, fast jag kommer påminna alla som är med iaf ;)

sandra

sv: ja det är riktigt kul :)

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: haha ja :D

va göru? :)

sandra

sv: jag kollar på tv, du då?

sandra

sv: okej nice, är du hemma från skolan idag eller? :)

HANNA

tack :)

♥ KHANGKHENG´S

vad hittar du på med? ;D

/ kram ♥ KHANGKHENG

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: jag kollar på tips på en blogg hur man kan fixa sin bloggdesign, gör bara en test blogg iaf, haha x)

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: yes, fast det kommer inte bli värsta avancerad design x)

Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka Till!

kram Bea

HANNA

tihi :D

hahaha kolla mitt videoinlägg i mitt senaste inlägg.. vad håller jag på med? x)

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: ja, precis :)

Mikaela

Svar, Tack tack! Jätte fin blogg förresten! :)

Mikaela

:D <3

SANNA

SV: Okej! :) Jag håller på att baka ;)

Är allt bra med dig? :)



KRAM

Tara & Julia

Delta i vårann veckans ???

( typ veckans blogg )

sorry om du inte gillar sånna här kommentarer i så fall är det bara att ta bort :)



http://tarajulias.blogg.se/2011/may/veckans.html



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: