by amanda

| Vardag
Jag säger bara en sak. Att jag är såå besviken på mig själv som inte blev godkänd på teoriprovet. Fick trösta mig själv med en chailatte. Nu är det bara plugga sönder för har fått en ny tid redan nu på onsdag. Efter skolan gick jag, Annie och Hanna hem till Julia. Kollade lite på tv och sen kom Julia själv. Gjorde ingenting speciellt, Emelie kom och senare Ida, Julias syster. Drog hem därifrån, mamma hämtade mig hos pappa. Pluggade lite och ska fortsätta med det snart. Bloggar mer senare :)
jenny

sv: visst är den c;

lovisa

Kul att du deltar i veckans bloggintervju:D

Anonym

sv:TAck :D

♫♪ Sandra T

söt du är :)

M E R E I

- fin bild!

Okej, med vad ? ;)

c.

sv: tack söte!

jadå :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

så söt! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

yes :)!

Anna med A

ja (:

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: kommer inte ihåg vad jag skrev... ;)

natta

Fin blogg! Vad gör du? :)

julia

fin blogg :)

elinochamanda

sv: en dag innan oss då :D

jessica

sv' ja verkligen! :o<3

jessica

faktiskt:)

sandra

okej :) jag har jobbat sen bakat lite ^^

Jenny

sv: tack du! (:

Anonym

söt du är !:D<3

IDA

svar: Tackar! :)

celine

sv; samma här :D

sandra

jag bakade kladdkaka :)

sandra

ja det var sjukt gott :)

' eemmaaj ' Saveu ♥

Har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig :)

♫♪ Sandra T

oh ja att det är!

SAGA - man lever bara en gång

SV; Fin du är! :o

Lisa<3

sv; fett fint! ja vill oxå ha massa converse! men ja ahr bara ett par som är trasiga, de är jeans blå färg på dom.. snygga men helt trasiga, ingenting att spara :S<3



Vilken är din favorit färg på converse? :)



kram

Rockalicious

Sv. Han blev skjuten med soft airgun :P Har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig ;)

haha minns inte ? :p

wilmaaa

ja<3 gjort idag?

Jessica

Skola:( haha, sjdå? :D

SAGA - man lever bara en gång

SV; Så lite så :)

HANNA

sööt ^^

IDA

Svar: Tackar! :)

Anonym

sv:Lungt :D<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: