by amanda

| Vardag

(Skulle publicerats igår!)


Jag har kollat på Gossip girl, ätit rabarberpaj, duschat, pluggat och ja. Har mitt teori prov halv 9 imorgon, men ska vara där redan klockan 8 så jag hinner ta foto och det till körkortet. Får gå upp väldigt tidigt med tanke på att det ligger inne i stan. Måste ju åka och allt -.- Kommer komma senare till skolan. Jaja, önska mig lycka till !

Anonym

sv:M, skrev i förra inlägget, typ så falsk men söt <3

celine

haft en trevlig helg? :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Ja, ser ut som du fixade det ;D

jessica

svar: varsegod:D

Ida :)

coola bilder, hur gör du dom? :)

ange

tackk =D

lovisa

sv: tack så mkt:D

Sophie'

- okej :)

är i skolan! ^^ <3

Netty♥

sv' Sitter i skolan och ska ha matte om 45 min. :) <3

e.l.f Cosmetics Skandinavia

Häftigt bildspel! :D



Ps. Vill passa på och tipsa dig om e.l.f Cosmetics. Vi säljer bra smink till väldigt låga priser. Tex säljer vi nagellack för 15 sek. Vårt smink är inte testat på djur, bra va?



Fram tills imorgon tisdag betalar du endast 10 kr i frakt plus att du får ett lipgloss med utan extra kostnad om du handlar för 106 sek eller mer. Ser mer info på våran blogg.



Önskar dig en flott dag!



Hälsningar,

Susanna Brand Assistant

En blogg om Kevin

Lycka till :)

MADDES

Igår blev det träning, mys med mamma i solen och filmkväll med killen. Hur var din helg?

Jenny

Nu är 4 vinnare valda på dagens blogg! kicka in om någon av dem blev du! (:

' eemmaaj ' Saveu ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Madeleine

Sv: Ja det var det verkligen :)

Kul att inlägget visar flera bilder. Kan du inte visa hur man gör så :)

alice

fin blogg!

IDA

Hejsan! Jag har precis startat min första frågestund på min blogg! Lust att slänga in en fråga? :) Kram

elinochamanda

sv: men visst är det :D

Pluggar lite, du då? :)

L I S A ♥

Vad gör dudå? :D

EMMAS

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, kika in och se om du vann :D

sandra

sv: okej :)

gjort idag då?

c.

blev du dagens blogg?

kika in o kolla! :D

c.

sv: hihi tack! :D

har ni fint väder hos er idag då?

Anna med A

ohja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

tack tack gumman :D!

hanna ♥

tack :) aha, okej :D

C ♥

sv: Tack ♥

Brukar du rita?? :)

ange

aah, skiitnice =D

Ebbas Smartigheter

Soft att bilden bytar, skulle också villja kunna göra så hehe :D

ida

jaha, är det gratis? för dom var jätte coola :D

ronja

najs bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: