by amanda

| Vardag

Drog ju ut tidigare idag med Annie. Vi satt och pratade lite innan vi hoppade på bussen som Elin och Filippa var på. Vi åkte till Enskede ip. Träffade Cornelia, satt och kollade på några som spelade. Åt glass i solen och bara chillade. Drog hem ganska tidigt. Pluggade moppe, har mitt teori prov imorgon! Bloggar mer senare. Puss

Anna med A

soft (:

aamaandaa :)

SV: Jodå, det är bara bra med mig med.♥

Diggar ditt namn :)

Amanda | fotonörd ♥

s-v okej, nej inte så mycket. Ska du göra i morgon då? <3

c.

sv: okej, roligt! :D

elinochamanda

sv: låter bra :) ta det lugnt, o lite plugg ! :/

Sophie'

Vad gör du då? 8D <3

aamaandaa :)

SV: Haha, göru? :D

Amanda | fotonörd ♥

är den det nu?

c.

sv: hihi :)

Anonym

sv. nej är den, testa igen och tryck på f5 <3

aamaandaa :)

SV: Samma, typ :)

Lisa<3

sv; ja! asso, ja är förälskad i de röda!!!! men de andra e sjukt snygga de med! ;o<3

kram

aaamaaandaaa ' <3

SV: Yesbox :)

Beatrice Jakobsson (foto)

visst är den :D!



sööt!

Lisa<3

sv; njaa.. dom andra e oxå fina, vi får se ;)

har du converse? :) <3

kram

Amanda | fotonörd ♥

sv. jaa det är bra ;)<3

Anonym

sv:Allt skit kommer på en gång, nu händer allt när dom man kunde snacka med är på någon sak så jag kan inte snacka med dom typ tills om en vecka :(((<3

Beatrice Jakobsson (foto)

min helg har vart as bra :D

din då?<3

EMMAS

sv: härligt, jo samma här :D

fin bild.

aamaandaa :)

SV: Tack!♥

Anonym

sv:Mycke, alla är typ lack på mej , fråga mej inte varför. Sen gillar alla killar mej, så då snackar dom om mej och tror jag gillar dom så dom typ bråkar om mej nu jag gillar ingen av dom, jag gillar en annan men han fattar nt de ;s Aja, mycke mer som jag inte pallar ta upp skulle kunna skriva mil långt om jag skulle skriva om allt !

Men livet är så (;<33

c.

sv: riktigt skönt! :D

EMMAS

hihi :D

EMMAS

sv: varit med min pojkvän, shoppat och så :D dudå? :D

EMMAS

sv: vad roligt :D

EMMAS

sv: skor och lite andra små grejor :D

Anonym

Nu har jag utset en vinnare,kika in och titta om det blev du http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/1-vinnare.html#comment

SABBIES - vardag, shopping, tips

sv: tack! :D

Jessica

Hihi, tack hoppas de :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: