by amanda

| Vardag
Tjolahoppsan ! Idag efter skolan gick jag och Hanna hem till mig. Kollade ett avsnitt One tree hill och satte sen på filmen Parfymen. Behövde se den för en svenska uppgift. Kommer tyvärr inte skriva om den, det är kanske ingen film jag skulle rekomendera. Efter det gick Hanna hem och jag pluggade lite. Har bara tagit det lugnt sedan dess, kollar på Gossip girl just nu. Det är såå bra, älskar det. Vi får se om jag bloggar mer ikväll. Puss så länge :)

vad har jag tagit för bild egentligen?!
daniella

Förlåt för försenat svar!



svar: Jag kollar på TV och svarar på kommentarer. Allt bra ? :)

jessica

svar: händer i helgen?:)

jessica

svar: nice!

kulturnatta, kompisar och fotboll:)

flickaneemeliie

fin blogg!

bella

fin blogg! :)

Emlan-foto

hehe okej :) Samma här :D

Gillar du min blogg, så klicka gärna på gilla knappen på headern :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)!

hanna ♥

jo, men jag vet inte riktigt, allt känns bara dåligt just nu :(<3

Netty♥

sv' Hehe okej. Jag funderar på att köpa, men vill inte de -.- <3

ange

sööt =D

Anna med A

är i skolan :)

Anna med A

ja ;)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??

Lina

Tjena,snyggg blogg!

Shit vad du är bra på att fota :)

Allt bra? =)

Robin

Tack så hemskt mycket! :D

bella

allt bra med dig? :)

Hannah - Foto, mode & inspiration.

- ja, vgd?

JULIA - Fashion blogg

sv: kul att du e mee och tävlar om att bli månadens blogg!!

Lycka till <3

Netty♥

sv' hehe okej :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Min favoriträtt är kycklingfilé med champinjonrisotto. Mmmm! :) Hur länge har du bloggat? :)

~ WHAT THE HELL

- okej :) <3

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sjukt söt :O

flickaneemeliie

sv: varsågod :)

MADDES

Hur mår du idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: han tackar nog :D!

Jessica

Härligt, samma här :)

C ♥

sv: Jag måste plugga..

Fast har varit hemma ett långt tag och har inte börjat än.. Den ska in i morgon och allt XD

SMAART



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: