by amanda

| Människor

Varför publiceras inte komentarerna i mina inlägg? Skumt, haha..

Idag efter att jag och Hanna bakat somnade hon i min säng medan jag duschade, packade, satt framför datorn, fönade/plattade håret o.s.v Pappa kom och hämtade mig och vi åkte till Tallkrogen. Där åt vi, syster, hennes pojkvän och en kompis på en italiensk resturang. Min mat var sjukt god ! Därefter åkte jag och pappa och handlade, när vi kom hem pluggade jag moppe och nu sitter jag framför datorn. Ska strax fixa mig för att gå och lägga mig. Så vi hörs mer imorgon, puss&kram

Nej, jag har inte glömt lägga ut bilderna på mig&cecilia från när vi var i gamla stan.
De kommer, det har bara inte blivit av (a)

vad hände på denna bild? ignorera mitt ögonbryn !

hanna ♥

planer för dagen? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D

söt bild!

lovisa

godmorgon:D

Sandra

Nu ska jag packa väskan för att bege mig iväg till praktiken!



Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Cajsa

god morgon! allt bra?

Netty♥

sv' gör du idag då? :D<3

Anonym

Dagens blogg - Jag drar tre vinnare imorgon!!!

Vill du vara med och tävla om tusentals fler besökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/tisdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)



HANNA

haha ;)<3

Emma

sv: jodå :D vad görs? :D tack :D

lovisa

sv: Allt bra?:D

lovisa

sv: Härigt:D det är bra!

Cajsa

förkyld. annars ok. :P

Cajsa

hehe jo men det gör det ju alltid..^^ det brukar bara sitta i ett tag..^^ hehe.. :P

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: Kul att du är med! :) Dagens Länk avslutas kl 22.00 ikväll, hoppas inte blogg.se krånglar igen då!

HANNA

okej ^^

Anonym

Hej allt bra ? :D / www.somethingyuolike.blogg.se

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: tack så mycket :)

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: hihi :D

jag gillar att bakgrunden är suddig :)

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: haha ja :D enligt mig, ska motivet, personen eller nåt, vara i fokus :D

HANNA

slappa, är sjuk ^^

BY.NATTA

Hej!

Hur är det med dig?

Kika gärna in i min blogg om du vill är du söt. Kanske säga vad du tycker om den, ställa en fråga eller kanske rentav följa via bloglovin?

kram

HANNA

mår illa och är förkyld typ, känner mig helt handikappad :/

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: ja, då blir bilderna som finast :D

malin och amelie

sv: jo de är bra :D händer sne då ?

sandra

sv: kan jag tänka mig :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha nej :D

lovisa

sv: ja den luktar gott:D

hanna ♥

okej, haha :) ska ba ta de lungt :)

my wesström

de är väl bra :)

Vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

lungt :D!

~ WHAT THE HELL

- igår så gjorde jag inte så mycket mer än att var med en kompis och snackade med sötaste på kvällen :) själv då? :) <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag hade det bra :) Gör du något roligt idag då? :)

Ha en bra dag, Sannalitens.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: