by amanda

| Vardag
Godmorgon! Försökte publicera ett sista inlägg igår kväll men det gick typ inte så tog bort det igen. Hur som helst så är jag precis färdig fixad för att gå till skolan. Men börjar inte fören 08.20 så har lite tid på mig att bara ta det lugnt innan det är dags att gå hemifrån. Slutar kvart över två, då ska jag möta Natou. Lääängtar ♥
~ WHAT THE HELL

allt bra idag? :) <3

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

neeehee! :D

hanna ♥

ja, jag tycker att det är det ;D

N A T H A L I E

Hoppas att du får en bra dag :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vene, får ta och göra något eget foto uppdrag bara för att jag inte kan ta mig till skolan ! :D

du då?

Emma

sv: ja :D vad görs? ;)

nicole :)

Gud vad fin du är:)

~ WHAT THE HELL

- okej :| det är sådär! <3

SelenaGomezSwe

sv: hehe okej, jag svarar på kommentarer och sånt :P

Anonym

Okej, alt bra? :)

toves träningsblogg

(: hey..

min helg har bara varit bra..

händer idag då?

sannalitens.blogg.se

Svar: Jaha. Jag har huvudvärk så jag vilar lite :/ Har du någon favoritfilm? Vill ha lite bra filmtips :p

Anna med A

skola (:

sv: okej jobbigt:(

jag mår bra förutom att jag hatar min hals!

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Så fin :)

sannalitens.blogg.se

Vet du någon bra film? Jag mår lite halvrisigt idag och tänkte kika på någon film, men jag vet inte riktigt vad jag vill se. Vore jättesnällt om du hade lust att dela med dig av någon du gillar :) Jag brukar gilla olika varianter av filmer :)

sofia

Allt bra gumman? :D <3



Kolla in efter åtta för då börjar det en liten tävling, Dagens blogg + frågestund! Jag ber om ursäkt om du tycker detta är reklam så ta bort det om du tycker det!

Hoppas iaf du kikar in då!

Kram! :)

claramaja

Tack söta du.<3

Malin

Hej på dej :) Vill du bli dagens blogg hos mig ? Klicka dig då in på min blogg: www.malinehn.blogg.se :) Vinner du så kan du även få en gratis bloggdesign om du vill :) Lycka till!

Nathalie

vad tycker du om min färgglada outfit idag sötnos?:D

http://liborius.blogg.se/2011/may/youre-gonna-like-my-style.html#comment

Linnea

Kika gärna in på min blogg för att delta i helgens blogg! LYCKA TILL! :)



Om du ej vill ha sån här reklam på din blogg så säg bara till!

inget kom nyss in du då? :)

SAGA - man lever bara en gång

Svar; Fint! :)

Kitiwara

Allt bra ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej inte idag! :)

sofia

hihi gör så :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

mina små syskon var lediga och då gick inte min buss!

Ja, okej :)

Beatrice Jakobsson (foto)

för att jag ska åka till hemse där min andra buss går och det här är en skolbuss och det var bara jag som ska till hemse, så dom tycket jag skulle ta mig själv! :)

ange

tackk <3

lisa

har du det :(?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: