by amanda

| Vardag
Sjuuukt kallt ute?! Det regnade och blåste, jag dog typ av kyla fast jag klätt på mig en massvis kläder. Vi fick en del fisk i allafall. Nu ska vi äta lunch. Och sen vet jag inte vad vi ska göra, bara ta det lugnt antar jag. Jag ska nog kolla lite på Gossip girl. Hörs senare. Puss&Kram

bild från igår
 
jag vet att jag är snygg!


t h a i p i n n e n ♥

sv; tack så mkt :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag tittade på Eurovision, men blev lite besviken på vinnarlåten. Men men, kul att det gick bra för Sverige :)



Vad gör du idag ? :)

lovisa

Ikväll korar jag vinnaren av veckans bloggintervju så kika in nån gång under kvällskvisten för att se om DU vann! ) har du haft en bra helg förövrigt?:)

N A T H A L I E

Hoppas allt är bra med dig idag :S

N A T H A L I E

:D*

zirres

Var gärna med i veckans blogg! :)

DIREKTLÄNK: http://zirres.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnarna-av-forra-veckans-blo.html#comment

claudia

-Haha jaa ;)

sandra

ja det var han verkligen :)

Anonym

- okej, an canon eos 450 d.

bsspencer

Jaa visst är det kallt ?

Saknar sommarvärmen nu :o

GULDVINGAR

oh jäklar. Mkt firrar :D looovelyy

Fatima

SV; Okej!

Jag slappar typ. c'x



Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

tack ska du ha amanda :d snällt av dig att säga så

hanna ♥

håller med :)

ronja

sv: tack så mycket, snälla du! du är snygg själv :-)

N A T H A L I E

Tack!

zirres

Kul att du vill vara med i veckans blogg! Men tyvärr kommenterade du i fel inlägg! ;)

DIREKTLÄNK: http://zirres.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnarna-av-forra-veckans-blo.html#comment

lovisa

sv: jaha oekJ:D

Cajsa

jo det funkar...var inte så bra innan dock men nu är det bättre. :)

Netty♥

sv' För första helgen fick vi inte träffas för hans mamma och förra helgen jobbade han :/ <3

Hihi :D

sofia

härligt :D

Jessica

Idag ska jag nog bara ta det lugnt :) dudå?

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

eller hur :D

SAGA - man lever bara en gång

Svar; Härliga bilder!

Emma

sv: japp, ja det äre :D!

Sandra

hoppas att din dag har vart bra :)

Anna med A

tack!

elinochamanda

sv: tack så mycket :D

sandra

sv: tack, jag älskar färgen på dem :)

amelie och malin

jo men de är as bra :D

händer i veckan då?:)

Härligt att ni fick fisk :)



sv: jag har länkat dig nu som tack för att du röstade på mig :)

SOFIAS

Jag kikade in för att önska dig en fortsatt trevlig dag!

SelenaGomezSwe

sv: nä lite halft bara :P

SAGA - man lever bara en gång

Svar; Taack, du gör min dag :D

SAGA - man lever bara en gång

Svar; Jo :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: