by amanda

| Vardag

Godmorgon! Här blir man väckt tidigt som vanligt -.- Jag har precis ätit frukost med resten av familjen och ska snart börja klä på mig och så. Vi ska ut och fiska strömming, charmigt va? ;) Ja, jag vet! Någon gång idag ska vi väl åka hem härifrån också, vet inte när bara. Men jag bloggar nog efter fiskningen. Ha en bra dag!

sandra

hehe okeej :P

jag städade mitt rum, shoppade och var med kompisar igår :)

johanna

hej! Lust att kolla in min blogg och svara på dagens fråga" Vilken av porträttbilderna i inlägget tycker du är snyggast?" kram johanna på www.photohouse.blogg.se

claudia

-Det är bra här med :D

vad gör du?

Anna - rösta och bli länkad!

Kul att fiska :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

Anonym

svar: Allt är bara bra med mig. Vad gör du då? :)

sandra

tack, det tycker ja med :)

h

- ja! fin bild!

claudia

-Va roligt :D

ska fixa mig snart

sandra

vad tyckte du om vinnarlåten igår då? :P

Cajsa

god morgon!

claudia

-Ska gå ut med vänner,fast nu började det spö regna :(

Anna Epic

Ligga och mysa med pojkvännen i detta molniga väder :D själv? :D

sandra

alltså det var ju ingen favoritlåt från min sida, jag höll ju självklart tummarna för saade :) tycker det var bra jobbat av honom att komma 3a med tanke på hur dåliga poäng han fick.

Anonym

- VARSE, vad har du för kamera?

N A T H A L I E

Tack så mycket! Ja okej :D

Cajsa

allt väl?

GULDVINGAR

Hade det varit sol skulle jag vara lite avis ;D

Maria Jackson

Hej, jag har en frågestund i min blogg, fråga mig vad du vill, jag svarar på allt www.marialover.blogg.se :)

claudia

-Blää vad? :D

Anna med A

okej :)

jr

Nä haft en tråkigt lördag!



vad händer denna söndagen?;)

Fatima

Sv; Inga problem. ;d Vgd?(:

Emlan-foto

hejhej, händer idag? :)

lovisa

sv: jadu jag sk bara ta de lugnt:Djs?

SelenaGomezSwe

sv: typ alla skvaller tidningar skrifver så :P

hanna ♥

shoppa lite :D

johanna

tack så mycket! :D

sofia

jo det gjorde jag, såg du? :D<3

Anonym

Allt bra idag ?:)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; aha okej :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sholahopp så kan de vara ^^

Tack! :D



somrig och fin bild.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: