by amanda

| Övrigt

Blev väckt imorse, gick upp och åt frukost med resten av familjen. Började fixa mig när jag kom på att jag glömt både trosor och strumpor hemma. Så vi åkte upp till Älmsta och köpte. Därefter åkte vi till ett ställe där det var ko utsläpp. Sjukt mycket folk där! Kollade runt lite och köpte glass. Sen åkte vi tillbaks till landet igen, fikade med några kompisar. Efter de åkt grillade vi korv till sen lunch. Bloggar lite senare, här kommer bilder :)






Anonym

mummz varm och nybakad.



Svara gäna på dagensfråga

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; grilla hos min mosteR :D

♫♪ Sandra T

söta!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. skoj :)

det ser mysigt ut!

Anonym

Mysigt:D

lovisa

tack:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv., vad bra :D!

hanna ♥

ja, jo :)

Anna med A

ja (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vara med en kompis :)

du då?

Louise - fotoblogg

Kul med koutsläpp. Det har jag också varit på i år, finns bilder på bloggen om du vill se. (: Vad sent de hade sitt kosläpp dock. :o

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

härliga bilder =)

sv ; tack så mycket :)

härligt !

jag mår bra tack :D

ska du kolla på eurovision ikväll ? (:

sandra

åh vad gott det såg ut med glass haha :D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

kor ser så snälla ut =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv<. skoj :D!

sandra

okej vad bra då :)

jag kanske ska lite glass jag med, blev sugen när jag såg bilden haha :)

hanna ♥

bara chilla typ, själv? :D

sandra

haha okej :D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Tittar du på Eurovision ikväll? :)

sandra

jag ska kolla på eurovision finalen med några kompisar :) själv då?

Anna Epic

Åh, sånt har jag alltid velat se! :D

sv: okejjj bra, det är bra med mej också:)

sandra

okej, hur tror du det går för eric saade? :)

sandra

okej :) jag tror att vi kan komma topp 10 i alla fall :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; okej, nej det ska jag inte =)

Anonym

H-aha. ja ;)

ronja

supermums med glass :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: