by amanda

| Vardag
Slutade klockan 2 idag. Jag och Yosra gick hem till mig. Kollade lite på tv och packade. Pappa kom och hämtade mig senare och vi åkte till Norrtälje. Stannade åt middag där innan vi åkte vidare till landet. Har suttit och kollat lite på tv och så. Är faktiskt super trött och klockan är bara tio? Menmen, så kan det gå. Kommer inte blogga mer ikväll, det orkar jag tyvärr inte. Vi hörs när vi hörs imorgon. Kisses
sandra

jag tror det är orginalet haha :)

hejhej , är allt bra ? :)

Anonym

- Trevlig helg :)!

Cajsa

hahaha tack sötnos..xD

allt bra med dig sötnos?

hanna ♥

jojo :)

M*

- Trevlig helg :)!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

Spa, resa, hotell, fotografering med proffs fotograf och mycket annat ingår!

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; tack :D

Anna med A

godmorgon :)

EMMAS

Dagens blogg är nu avslutad, kika in och se om det blev du :D

almstroom

nee ibland orkar man inte.,

händer ihelgen ? :)

Emlan-foto

Så lite så :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa det är hon :D<3

lovisa

sv: Jobb och slöa:)sJ?

wilmaaa

tackar:)<3

Amanda

Fin bild, allt bra? :)

Anna Epic

Aaaa hehe :D

Anna Epic

Emocore.se :D

EMMAS

taack så mkt :D

hanna ♥

nja, jag vet inte riktigt, det vart lite fel igår och nu har han inte svarat på hela dagen, men vi får se :/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D

jessica

sv' haha :D

sofia

blir nog bara att ta de lugnt, dusj? :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; indeeed! händer ikväll då ? :D

- M a r i a

Ledsen för sent svar.. Allt bra?:)

N A T H A L I E

Tack så mycket! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bara chillat :)

du då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: