by amanda

| Vardag
Idag efter skolan gick jag och Hanna hem till henne. Pluggade och åt bullar innan jag gick hem till mig. Strax kommer Cecilia hit. Då ska vi åka till tandis i Gullmarsplan. Ni har väl inte glömt att jag ska få tandställning? Så det har någonting med det att göra.. Därefter är det bowling. Sista träningen innan det är uppehåll under sommaren. Menmen, jag bloggar när jag kommer hem igen. Puss&Kram
claudia

-Tack :)

allt bra idag sötis?

Johanna

Vabra då! :)

amelie och malin

okej va kul:D

ja har vart i skolan och skaa rida snart ^^

Anna Epic

Låter som en grymt bra dag :D

elinochamanda

är allt bra med dig ? :)

Mikaela & Sofia

Svar, Tack! Aa. Hur har din dag sett ut ? :) <3

sandra

sv: aa det gör jag :P

lovisa

sv: tackaR:D

N A T H A L I E

Så lite så! Haft en bra dag? :D

ebbaalexandra - modebloggerska!

Sv; Tack ska du ha!

MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

~ WHAT THE HELL

- ja :) <3

aww

man slutar minnas saker typa<3

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D

M E R E I

- fin bild!

t h a i p i n n e n ♥

sv; hih itack sötis !:D

Anna med A

det kan man inte bara göra sådär..?

Emma

sv: hehe okej :D har fått körkortstillstånd nu så! :D

tack! :D

claudia

-Allt bra idag då? :)



Var gärna med i dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/dagens-blogg3-vinnare.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)!

sandra

sv: yees :)

Anna Epic

lÅTER AWSOME! :D

elinochamanda

sv: vad bra :)

Jotack, bara bra !:D

sofia

härlig dag verkar du ha haft :D<3

jessica

sv' ja, älskar att dansa! :D

fin bild :)

wilmaaa

va bra! jo det är faktiskt bra!:)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, super skönt!

FlizanLizan

sv: najs, yeah :D

Netty♥

sv' Gör du då? :)<3

Caroline

Hej!

Just nu hittar du en liten bloppis i min blogg.

Ha en bra fredag!

ronja

snygg



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: