by amanda

| Vardag
Förlåt för dålig uppdatering. Men som de flesta nog märkte så har det varit knas med blogg.se "/ Igår i allafall så var det ju moppe körningen. Som faktiskt gick väldigt bra. Vi höll på super länge så fick ont i huvudet och sådär, men sånt är livet. När jag kom hem igen tog jag det bara lugnt och kollade på Gossip girl.

Idag klockan halv 10 var jag tvugen att gå ifrån skolan. Moppe körningen ute i trafiken började 10. I början var jag super rädd för att bli omkörd av bilar eller att det skulle gå sååå dåligt. Men det gick superduper bra! Det var jätte kul! Jag körde till omed en halv timme kortare för att han sa att jag var så pass bra att det inte fanns någon andledning till att köra längre. Jag fick jätte mycket beröm så det var roligt! Jag blev alltså godkänd! Nu ska jag bara boka ett datum för provet, vilket förmodligen blir nästa vecka. Om jag klarar det får jag kortet direkt :)

Det var som min moped inspektör sa
"Tjejer börjar oftast ganska långsamt, sen gasar dom på så mycket att det nästan går för fort"

Efteråt åt jag på donken med papsen. Kom tillbaks till skolan vid 12. Slutade 14.15, gick direkt hem och nu sitter jag och lyssnar på musik. Men jag bloggar mer senare. Puss&Kram

aww

grattis till att du klarade körningen :)

Emma

så du tar också moppe kort ;) hehe :P hur tror du provet går för dig :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv: jo oh nu har man riktiga sommarkänslor, precis kommit hem från skolan (eller ja.. vart ute ett tag också) ska ut igen och njuta av solen! är deet inte underbart? :D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

kul med moppe körning =)

N A T H A L I E

Ja okej :D



Hoppas att du haft en bra dag!

Emma

sv: ja :D fast jag har inte körkortstillståndet än så har inte börjat övningsköra :/ :D hehe

aww

hihi :)

hanna ♥

vinnarna av helgens blogg har fått sin länkning i min meny nu, kolla ifall det blev du! :)

N A T H A L I E

Tack :D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Den 29 maj tror jag :D

aww

ha en fin kväll<3

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jasså det säger du :)

jenny

Hjälp mig och välj din favorit header! :D inlägget är kanske inte högst upp längre men går ju alltid att ''skrolla'' behöver din röst!

sandra

vad har du för dig? :)

claramaja

Tusen tack!:)

sandra

sv: kollar på hockey och tar det lugnt :)

sandra

sv: yes är helt slut efter en arbetsdag :p

LINDAVIOLA!

sv; Tack :D.

N A T H A L I E

Idag har det bara varit skola, för din del då? :D<3

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Ah :D

lovisa

sv: Kul att veta vad du tyckte! :)

sandra

sv: aah haha :)

händer ikväll då?

N A T H A L I E

Okej vad kul :)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu är veckans blogg avslutad och vinnarna finns uppe på bloggen!:D

Men om du inte vann så anmäl dig igen redan nu!:D

SPAM ÄR TILLÅTET!:D

~ WHAT THE HELL

- härligt, jorå bra :D <3

jessica

sv' haha ;)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Har varit i skolan och grillat :) Själv?

jolina

sv: Hihi. Jag ska dricka något kallt & sätta mig i solskenet. GRYMT fint väder ju! Hur gammal är du?

:)

aww

de är skola, begravning, åker på klassresa, jobb, ridning, möten. haha. :) din vecka?

sofia

grattis till att du klarade körningen sötgumman!:) <3

Hanna

super fin blogg !

Anonym

Kult ;) har har redan moppe;)

evelina

hej allt bra?:)

Amanda Jonsson

huihi jag vill också ha moped :D

Amanda Jonsson

SVAR: det är så dyrt, ska börja övningsköra till bil istället =)

Yohanna

Oj nån såndär uppkörning med koner och grejs gjorde aldrig jag för mitt moppekort.. Fast det var ju i och för sej några år sedan nu.. :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: