by amanda

| Vardag

Bowlingen idag började dåligt, sen gick det bättre och sen det slutade dåligt också. Vi körde sex serier så man blev väldigt öm om handen! Och bara så ni vet var det sjukt varmt. Efteråt åt vi tacos buffé hela laget och tog en lag bild. När vi var klara åkte jag hem en snabbis innan jag mötte Natou. Satt och pratade super länge innan vi gick hem till henne och åt. Ut igen, mötte Jair och hälsade på några andra. Åkte runt lite med tunnelbanan innan vi åkte till Hammarbyhöjden. Träffade bland annat Emma, Filippa, Elin, Laura o.s.v Kom hem för en liten stund sedan och nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon är det min moppe körning, ska vara där klockan 10?! Och det slutar typ vid 3-4 så jag uppdaterar då när jag kommer hem. Hörs imorgon, puss&kram

Emma

sv: ja det ska jag :D men inte på bio :( :P hehe :D

Foto-Emlan

inte mycket alls, sj? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; bra fråga :D!

TARA JULIA

Nu är veckans ?? avgjord...

kolla in och se om det var du som vann och om inte är det bara att anmäla sig igen ;)



http://tarajulias.blogg.se/2011/may/veckans-champinjon.html

klara

Hej! Det är så här att jag är i final med min bild i Rebecka Gamboas blogg och jag skulle bli super glad om du röstade på min bild nummer 3!♥

Här är en länk: http://fotobecka.blogg.se/2011/may/finalisterna.html#comment

TARA JULIA

SVAR :

TACK

SAGA - man lever bara en gång

Tackar :D

N A T H A L I E

Det gör jag med, så grymt! :D

lovisa

HEj har du haft en fin dag?:)

Just nu har jag publicerat vinnaren av en valfri vara från fashionbox.se, kika bloggen för att se om du vann:)

Cajsa

hehe jag vill också ha en sån jacka..xD

VAANILLA - Göteborgs bästa blogg!

Sv: Tack så mycket :)

sandra

sv: okej :) jag gör inte heller så mycket, ska snart äta typ :)

Anna med A

skönt! :)

sofia

okejj, nje int mkt :D

sofia

tack :) <3

Jessica

Jaa, i naveln :D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Har du också problem med att kommentera och läggs upp inlägg? =)

alexandra | fotoblogg

sv; ska jag också göra :)

lovisa

sv: ja jag hoppas hon blir glad:)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; shholahopp så kan de va! ^^

GULDVINGAR

härligt :P

Anonym

Fin blogg med väldigt fina bilder :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Är du intresserad av bloglovin-byten? :) Ska du göra något roligt annars idag då? :)

Kramar!

Tilda - Smilinggirls!

sv; tack så mycket!

ronja

sv: tack :)

ronja

sv: aa :)

Carro

SVAR: Jo helt okej. Haft en bra måndag? :)

Cajsa

jag har ju inga pengar..xD

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Ja, märkte det nu :P

lovisa

sv: Härlit:) jo helt ok!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: