by amanda

| Vardag

Valborg - Hmm.. Den var helt okej. Slutet på kvällen var roligast om man tänker igenom hela kvällen. Förra året var faktiskt bättre.. Menmen, igår så började kvällen med mig, Filippa, Elin, Hanna, Annie och Ylva. Joel kom förbi och hälsade. Sen drog Annie och Hanna. Vi andra mötte Amanda B. Åkte till Hammarbyhöjden, hälsade på sjukt många. Fick med oss Alex, Viktor, Jonte och Isak till Björkhagen. Gick till fältet där det var riktigt tråkigt i år. De tände typ brasan jätte tidigt så när vi kom dit var den precis påväg att brinna ur. Så vi gick till skogen där några eldade och värmde oss. Sen drog alla förutom jag och Amanda B. Vi åkte till Kärrtorp. Träffade Annie och Hanna och sen drog Amanda. Vi gick hem till Tage. Där var han, Svante, Joel, Petter, Melker, Max, Jacob och Philip. Vi chillade, lyssnade på musik och så. Jag kom hem runt 00, och då gick jag och la mig. De bilder som togs läggs förmodligen inte ut, så puss så länge :)

jag som tog bilden, för någon helg sedan ;)

Johanna

tack, det är bara bra med mig . :)

Lisa

sv; awh! tack! ;) hur mår du?<3

sofia

du verkar haft en rolig valborg, fast de hade jag ju me :) <3

N A T H A L I E n y r é n

Förlåt för sent svar!



SV; tack så mycket sötnos :D

LINDAVIOLA!

sv; Bortsett från min pollenallergi var det bra :).

sv: okej bra , samma här:D!

gördu?:)

patricia

härligt! jo det är bra med mig :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; naw vad generös du var som bjöd på fina ord! TACK! :D lyfter på hatten (förväntar jag ingen slant utan av artighet)

Cajsa

helt ok...men känner att jag håller på att dra på mig en förkylning. :/ :P

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: gör det du! för det blir väl dina pengar som spenderas, inte deras.



tack så mycket :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :(!

HANNA

godmorgon :)

hanna ♥

hihi, :)

lovisa

tackR:

' medina.

varsågoood! :)

JULIA - Fashion blogg

allt bra idag!? <3 ^^

~ WHAT THE HELL

- köp? :D <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, härligt :) Här har det kommit någon enstaka nattskur, annars har det varit fint väder. Men nu börjar det bli molnigt. Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

Maria

Jaadå det funkar :)

Har du anmält dig till dagens blogg hos mig? Tävlingen avslutas ikväll vid 8-tiden då jag kommer publicera en vinnare :)

Jessica

Visst var det :) den är från weheartit.

SAGA - man lever bara en gång

Jodå, det funkar, självdå? :)

wilmaaa

det är bara bra:)<3

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: hihi :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: