Ain't it funny how a moment could just change your life?

| Djupt

Anna med A

SALT :)

josefine

sv; :)

Sophie'

- tack :) <3

ja, okej synd! :(



vad var teoriprovet till? :o

kling

Fin blogg! :)

Miep

sv: samma :)

Miep

sv: hihi :)

Anonym

sv:Arrå, vadårrå ?:P<3

Miep

sv; mest kompisar, sj ?=)

EMMAS

testa kan man alltid göra :D

EMMAS

sv: ja, vilka fina skor du har på bilden =)

josefine

sv; ja det ska bli skönt :D

Miep

sv: det är gött :D

okej:))

josefine

sv; :D

Anonym

Hej:) tänkte höra om du vill hjälpa mig med en sak att gå in på denna länken och rösta på de som har med dj utrustinig och n3 att göra,så kan du få en länking i min blogg om du säger att du röstat



kram:)



http://comviqkickstart.se/trollhattan/inner.php?pid=32

Anonym

sv:Aww, tack !:D<3

Anna med A

249;. :)

Anna med A

varsågod :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

härlig bild =)

EMMAS

allt bra med dig annars då?:D

Anna med A

lägger in musik på ipoden. du? :)

yes ;)

Anna med A

okej den är grym :D

EMMAS

sv: samma här:)

sv; ;D!

jessica

fin:)

Lisa

Hej!



Vill bara tipsa om min blogg där jag säljer sommarens stora trend - EAR CUFFS - till bra priser! Dessutom: köp mer och få rabatt.



Ta en titt och hör av dig om du skulle vara intresserad!



Smycka mera!

Lisa

lisamatilda.blogg.se

Madeleine

Sv: Åh vad tråkigt, jag hoppas verkligen att det går bättre nästa gång. Det är så himla härligt när man klara det :)

skola o träna, du d? :)

sofia

jaddåå :D <3

Anna med A

vad gör du? :)

hanna ♥

jag vet inte, uppsala är väll en grym stad? haha, driver bara, men jag vet faktist inte :)

hanna ♥

och hemprovet, då får man ett helt fullt papper med frågor, sen ska man besvara alla frågor på vilket sätt som helst, man kan spela in en film, eller göra en teater, skriva en uppsats, göra radioprogram, vadsomhelst, och svaren får man söka på internet, i böcker och allt :)

ange

nt mkt, sjdå? =D

ronja

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: