Vinnare - dagens blogg

| Tävling

Dagens blogg är nu avslutad och här har ni vinnaren. Grattis till dig :) ♥

(tryck på bilden för att komma till bloggen)

Sara

Åh tack så jätte mycket! :D Vad glad jag blir!

Cajsa

chocking! jag vann inte! :O

haha, inte så chockerande kanske..xD brukar sällan ha den turen på min sida. :P

LINDAVIOLA!

sv; Nejtack :).

M A L I N

Nehepp, tyvärr så vann jag inte. Men jag är gärna med någon gång igen :)

~ WHAT THE HELL

grattis till henne :)

ange

grattis till henne =)

ELLA GRÖN

ja, fett kul! :D

evelina

hej hur mår du då? :D

Cajsa

haha thanks gullis! ^^ grattis till vinnaren i alla fall! :D

ange

hehe, aah =)

Cajsa

nej nu blir det tv. :) kanske att den bärbara är ledig där nere. ;-)

Denise♥

Grattis till henne då :)

Cajsa

vet inte...beror vad som går och om moster sitter vid tvn eller inte. :P

ange

visst, gör det imon =)

evelina

jo de är hur bra som helst här med ;)

LINDAVIOLA!

sv; Visst är den :).

Annie

hej!

allt bra?

kram

nippan såklart!

mupp varför blev inte jag :(

Cecilia ♥

Nu har jag utsett en dagens blogg vinnare :)

Kika gärna in och kolla om det blev just du som vann! :D ♥

claramaja

Allt bra?:)

u name it

aww..jag vann inte :( men grattis till vinnaren! :D

Kashaya

Grattis till henne.=)



Sv. Nej inte jag heller.

Nadja

Haft en bra dag? =)

M A L I N

Tack så mycket du! =D

esra

varsegod

♫♪ Sandra T

oh ja (:

fanny

har veckans blogg nu i bloggen. skulle vara kul om du deltog också :) länka bara min blogg i din blogg att du är med. och jag önskar dig lycka till.

Caroline

sv; joo då!

Nu hann jag inte anmäla mig haha!

Anonym

Några planer för helgen? :)

Johanna

Grattis till henne:)

~ Fatimaswary §

grattis till henne :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: