Victoria's secret

| Inspiration

 
 

Fia

har lagt till dig nu :)

sandra

alltså typ alla i min släkt är hammarbyare och så tog pappa med mig på massor av hammarby matcher när jag var liten så det var så jag blev hammarbyare :) Sen brukar mamma skämta om att jag nästan kunde säga hammarby innan jag sa mamma och pappa haha :P

kristin

DAGENS BLOGG - gå in och anmäl dig!

sofia

dusj? :D

wilmaaaw

jarå:) tackar!

jasmin

Kika gärna in på min bloppis och kolla om du hittar något som passar dig :)



http://jazii.blogg.se/2011/march/bloppis.html



Puss!

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Snygga skor ! Jag ska spela sims

du då?

kram

Julia

snygg blogg! skulle bli jätteglad om du vill vara med i min frågestund, fråga vad du vill! ha en bra dag, kram!



http://stylebyjuulia.blogg.se/2011/march/fragestund.html

Becca

sv: bara bra :D va har du hittat på idag då? :b



p.s snälla snälla snälla rösta på mig i mysmatchen

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulel bli super glad, de tar bara 1minut av din tid.. glöm inte bekräfta rösten i din mejl sen..

MADDE

sv: okej, är du de nu också? :)

Angelica

Tack! Vilka underbara skor ! Älskar dem

BySisters

SNYGGA ! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jo det har jag du då? :)

Johanna

Jamen oja ;)

t h a i p i n n e n ♥

snygga:)

Chriis

Sv: ah det var riktigt skönt :D



Snygga skor :D

fanny

tack:)

filter > blur > box blur

josefine

sv; tack :)

Chriis

Sv: Är verkligen vill ha liksom :D

almstroom

det blir samma för mig :))

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

M&A

Dagens blogg på gång, stor chans att vinna, va med!:)

ronja

sv: tack :)

snygga!

u name it

btw, vad tycker du om kommentaren jag fick? :p

claramaja

Det är ganska bra!:)

sofia

hahah, men vad gjorde du ihelgen ? :D

Becca

sv: okej.. Va har du för planer för veckan då?? :b



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig.. glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. typ inget alls, du då? :)

Caroline

sv: tv ^^

AMANDA FALK

grymt läckra skor :D

Sv: Hehe nej VS finns inte i sverige, knappt i europa. Du får beställa på internet eller åka utomlands!

Hoppas du fått en toppen start på veckan idag, goood night!

Monkey

sjukt fina

Sabina

snygga skor & fin blogg ! :)

Yohanna

Åhh mycket fint dom har! Därifrån skulle man vilja skicka efter om man visste hur man gör :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: