Victoria's secret

| Inspiration

 
 
 
 

Catja

Hej! Vill du vara med och tävla i min blogg om ett indianinspirerat fjäderörhänge, samt att bli Veckans blogg? För att vara med i tävligen klickar du här: http://catjas.se/2011/march/tavling.html#comment.



Lycka till! :)

- bbella | the asian one ::

sv:

åhh vad bra :) jo ja sov toppen oxå !

händer idag d å? <3

Eggy & peggy.

Hello there sweety :)



We have just start some new blog about our egglife.



Go in, be happy and don't forget to comment.



Hugs!

Emma

hej, fin blogg!

allt bra med dig? :)

kram!

Emelie -

-Hoppas du får en bra lördag! :)

♫♪ Sandra T

mycket fint (:

Johanna

Okeii, här blir det mys med familjen:)

- avd händer idag?

wilmaaa

okej, ha en bra kväll:)<3

tessan

:)

ska du också se på melodifestivalen ikväll? =)

Chriis

Sv: Okej får kolla på den hemsidan :D

N A T H A L I E n y r é n

Kul att du vill bli dagens blogg, hoppas att du får en bra lördagskväll, KRAM.

♥ KHANGKHENG´S

SNYGGT!

skönt att höra det är bra med mig med :*

~ Fatimaswary §

vsg :)



snygga underkläder :D

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :)

Angelica

Det skulle sitta bra med nya undisar faktiskt :)

Hoppas du haft en bra Lördag ;)

matildaarvidsson

sv; sv; Härligt :) samma

händer ikväll då ? :)

Amanda Jonsson

Trevligt. Fina underkläder!

Cajsa

nja, tror att jag håller på att bli sjuk. :/ göres?

k

Sv: tack va gulligt!!:)

S O F I A ♥/ http://veys.blogg.se

Härlig blogg du har sötnos!



Börjar du också skolan nästa vecka? :/

Kram

Princess<3

allt bra idag? (:

elin [fotoblogg] ♥

åhh vad fin blogg :) kram!

t h a i p i n n e n ♥

sjukt snygga:)

Varsågod :)

sandra

okej vad kul :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

josefine

sv: hehe, allt bra med dig? :D

Becca

sv: hihi okej :D

själv så är min disney favorit helt klart

Peter Pan ;) hihi..

Vilken är din astrid lindgren favorit då?? :D

ronja

sv: tack så mycket! :)

MADDE

SVAR:

Självklart!

LadyUmbrella

sv: Vad härligt att höra!

det är prima med mig! :)



Vad gör du då? ^^

moa

tack sötnos! :-)

händer ikväll ?

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Me like!



Vad gör du?

kram

sofia

yess :D

hanna

är allt bra med dig?:)

ida

ohjaa :D

ååh, love victoria's secret! :D

Josse

tack :)

Emilia Nilsson

Fin blogg du har :P

jr

Snygga

yeah! ;)

angelica

sv ja! :)

-Cajsa (Fotoblogg)

Hade den bloggen innan :)

diana

SV: tackar hihi:)

JENNIFER ♥

fråga något på min blogg, på frågestunden ? :D

lina

åå det finns så jävla snygga kläder där asså! :-)

Jontte

Förlåt för sent svar! Med mig är allting bra! Själv då?

janelle

snygga underkläder! :D

AMANDA FALK

så mycket fint :D har massvis av deras trosor och skönhetsprodukter från kollektionen secret garden, älskar allt :D

Hoppas din helg varit bra, ha en grym start på veckan imorgon!

Sara

Guud, va fin den gröna BH:n va! ;))

angela

Åh va söta trosor!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: