Victoria's secret

| Inspiration

  

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :)!

Dilan D

vilka fina ! :)

fanny

softa tills pojken kommer hit=)

själv:)?

N A T H A L I E n y r é n

:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. aa :)!

Z i r r e s ♥

söta bikinisar :D

N A T H A L I E n y r é n

Idag blri det bara att vara hemma, ta det lugnt så det blir skönt. Du då? :)

JENNIFER ♥

jättefin blogg sötis, kolla gärna in min blogg, och säg vad du tycker om min ! (: <3

ida

snygga bikinis :D

Vad gör du? ;)

Becca

planer för dagen då? :D

N A T H A L I E n y r é n

Jaa, okej vad kul :)

N A T H A L I E n y r é n

har du små kusiner eller? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag mår bra du då? :D

Becca

sv: ska ut å åka en sväng å kika lite :D hihi..

sen blir de bara å ta de lugnt skulle ja tro ;) hihi..

Jo en liten fråga

- Vilken disney film tycker du är bäst?? :D

ida

sv: firar min syster som fyller år :D

Vad händer ikväll?

amanda

Åhh, fin blogg du har :)

Kolla gärna in min .

// Amanda :)

j'l

bikinin högst till höger var ju jäkligt fin !

är allt brA? :-)

Siri / The Lion Queen

Tuff blogg! :)

Vill du vara med i min tävling? Klicka in dig här> http://thelionqueen.blogg.se/2011/march/var-med-tavla.html

LADY UMBRELLA

sv: vad roligt att du vill vara med och tävla i veckans blogg! Vinnaren kommer upp under dagen, så håll utkik! :)



allt bra annars då? :)

N A T H A L I E n y r é n

Okej :)

Becca

;)

Jennie ♥

sv. gillade den till höger längst upp :D allt bra idag? kram

matilda

oh yeha:D:D läget?

Josse

kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om mina nya ear cuffs! :)

j'l

ja verkligen, härligt, jo allt är fint med mig ! :-)

tessan

gör du? =)

ska lägga upp dem nu :) men tyvärr så tog inte min sambo på oss :( trodde att han skulle göra det. men han knäppte på hundarna =P Så det blev kort på det, men har någon bild på grillningen :P

my wesström

okej :D

Johanna

Taack:)

ida

sv: ska väl titta p melodifestivalen :D

kram!

wilmaaa

jorå:)<3

Yohanna

Ohh så snygga! :)

AMANDA FALK

åååh herregud vad fina :D måste in och kolla hemsidan och beställa dem högst upp, tycker dem var sjuuukt snygga! Synd att jag inte var i dubai som vnalgit öve rloven, då hade jag kunnat shoppa där :D

Sv: Jaha, vad rolgit, tycker det var spänannde att se den utsikten faktiskt!



Ha en fortsatt underbart bra lördag & helg!

k

Åh vill ha sommar nu!:)

Lina - en 20årig djurtokig tjej

Gash vad fina!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: