Victoria's secret

| Inspiration

 
 
 

amanda doyer

sv: tack så mycket :)

SOFIAS

ha en fin kväll!

linnea

sv: ja den har faktiskt varit bra :)

SOFIAS

allt bra idag?

ROBIN HOOD

sv: jaha okej, kanske vi jobbar tillsammans, ska snacka me eva om jag kan sommarjobba igen.. men vene om jag orkar ärligt talat haha! :)

amanda doyer

sv: vad gör du då:)

bsspencer

sv; jag har lagt till dig nu :)

Anna med A

hur mår du då? :)

LADY UMBRELLA

sv: vad kul att höra! ^^

Jag mår jättebra :)



Vad gör du? :)

Anonym

underbara klänningar! :D

Cecilia ♥

Sv; Haha jaha :p ♥

Därför jag blev lite såhär.. ska hon ha på sig det? x)

Cajsa

hoppas att allt är bra med dig sötnos? det har varit galet mycket med skolan att komma tillbaka till idag att jag inte har hunnit med bloggen för 5 öre! xD

Anna med A

samma här :) trött som fan

Anna med A

Hahah :D

Elins blogg - foto & vardag.

naw tack :)

Cajsa

ja du! varit med på alla lektioner, även om jag inte kunnat dansa när vi haft dans men jag har i alla fall varit där! ^^ sedan har jag varit med carro och vi har varit till ica och snackat och allt möjligt! :D

Becca

sv: abra bra :D hihi..

Va har du gjort idag då?? :D

Ska du se säsongs starten av desperet houswifes imorgon?? :b

hihi :)



snygga klänningar!

Anna med A

inte mycket. du? :)

ida

ingenting :)

M A L I N

Tack så mycket! =)

Kram!

Anna med A

okej :)

M A L I N

Tack så mycket ! =)

wilmaaa

okej:)!

ida

har du haft en bra dag ? :)

Anna med A

vad gör du? :)

verkligen!

ROBIN HOOD

cafeet :) fast har inte pratat med eva så det kanske inte blir något, men ( som alla andra på simpnäs ) så känner familjen henne, och när jag var yngre fick jag hoppa in ibland då min mor har bakat där några år, men ja, jag borde väl ringa henne men men. har du redan en plats eller? :)

Cajsa

kan inte så vida jag inte vet hur mina blodvärden ser ut i mitt nya blogprov.

SOFIAS

yes :)

wilmaaa

aw, dsm!!

~ WHAT THE HELL

- tack så mycket :)

Caroline

sv; haha aa :) Haft en bra dag då?

jessica

sv' hihi tack! :)

Angelica

Jadt en bra måndag?

MedinaStyle

åh skit söta klänningar :D

~ Fatimaswary §

okej, hur mår du? :)

victoria

giöar dom två högst upp mest:)

julia

hejsan hur är läget idag!?



psst du får gärna följa mej vi bloglovin! ;)

Marta

gillar!!!

SANNA

Hej tjejen! :)

Det var ett tag sen, Vad händer hos dig? :)



KRAM

jjoseeefiin

åh fina klänningar !

susy

ååh vad underbara!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: