Svar på tal

| Svar på tal

imponerit om by amanda:
gör du banner? förresten har du testat chatroulette? kul kul.. :)
Svar: Haha men va ? Rolig du är .. :)

ronja

sv: jag med :)

u name it

röker du? :p

fanny

okej=D ska käka gottgott och se Rosa the movie(A)

Dilan D

haha :D ja,verkligen!

Becca

sv: eller hur.. tigrar eller lejon då?? ;)

Dilan D

dagen har vart helt ok,din då? :)

Malin

Jäätefin blogg du har! :)

LADY UMBRELLA

sv. Härligt att höra!

jodå, det är prima med mig:) lite trött efter en lååång dag bara ^^



Vad gör du då? :)

Becca

sv: hehe helt klart tigrar, även att ja är lejon själv ;)

tigrar känns som lite smidigare och snabbare, sen är deras färger sååå vackra :D va tusan ja kör på en fråga till...

- Delfiner eller Valar?? ;)

ronja

sv: bara ett par äkta, fast flera fejk. men ska nog inhandla ett par nya till sommaren. du? :)

sofia

nåå varit å kollat på min kusinsbarn dusj? :D

Malin

Varsågod! :)

u name it

ja bar att du slutar! X'D

inte bra om amn blir busted :p

ahaha okej det gör jag! X'D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)!

fanny

haha japp:D

Becca

sv: Delfiner helt klart, har simmar med dem en gång och de va de underbaraste jag gjort i hela mitt liv.. Skulle kunna dö för att få göra de igen.. hihi!!

Grodor eller sniglar då?? ;)

SelenaGomezSwe

sv: hehe aa ;P

Malin

Tack så mycket! :D

fanny

ojaa:D

sofia

heh joo :)

Okejj :D

u name it

tack! :) så i vilken klass går du i då? :p

Becca

sv: ja de ligger bilder ngn stans på bloggen ;) hahah men kan lägga upp igen sen en dag :D hihi..

hm.. grodor, sniglar är slemmiga!! haha!!

Kosor eller grisar?? ;)

Z i r r e s ♥

Japp, allt bra idag? :)

sofia

aa :))

linnea

haft en bra dag? :)

Johanna

:)

A D E L I N A

Nu är dagens blogg utsedd, blev det du? :)

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Cajsa

hehe precis hemkommen från samma sak..^^

karolinajonsson

tacktack :D

fanny

ja=) mammas sony A300 :)

Angelica

Härligt hoppas du får sova gott !

Carro

Hej,

Nu är det tävlingsdags på min blogg, så kika gärna in om du är sugen på att vara med! :)



http://iamcarro.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment

~ Fatimaswary §

sportar du? :)

hanna ♥

jorå, bara bra :)

my wesström

aha ;)

hur mår du idag ?:)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Ska snart iväg till skolan och ha redovisning.

Vad ska du ta och hitta på idag då?

Kram

LINDAVIOLA!

sv; Typ ingenting :). Själv?

moa ♥

vinnaren av dagens blogg är uppe! kika in om det blev du! :)

LADY UMBRELLA

sv: vad mysigt!

Jag sitter och taggar till inför en lång föreläsnng :/



Vad händer för dig idag då? :)

ida

Ja, på sommaren kanske man inte lyckas skita ner dom lika mycket :)

tessan

fortfarande huvudvärk och feber :(



händer det idag när det är fettisdagen? =)

MADDE

sv: du sa att du har varit scout förut, är du de nu också lr? :)

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :)

wilmaaa

allt bra?:)

L I J N A

allt bra?:)

sandra

hehe japp :)

det är typ svårt att förklara :P

josefine

allt bra med dig? :)

jr

vET ej men vill göra något kult :P

m'

Idag ligger man hemma sjuk :-( själv?

kram

Anonym

Sv: hihi jaa, men jag tänkte prova att göra en sån tävling där man röstar :)

Linn Fager

Nu har jag äntligen lyckats hitta styrka att blogga igen! Här är stövlarna jag köpte i london, vad tycks?



direktlänk:

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/march/new-pair-of-rubberboots.html



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/march/new-pair-of-rubberboots.html

ronja

sv: jag har köpte fejk i södern (turiket) fast det finns ju oäkta som inte alls har märk också :)

~ WHAT THE HELL

- yes, hur mår du? :) <3

t h a i p i n n e n ♥

sv; dagensbloggar är uppe nu, kika in om du är en av dom, om inte så finns dt en ny chans igen :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: