Svar på tal

| Svar på tal
Liza om by amanda:
Var jobbar du ?
Duktigt :)
Svar: Jo.. Jag jobbade bara där i 2 dagar.
Men det var på Roslagens Schakt Central :)
♫♪ Sandra T

åh synd =/

t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi :)

♥ KHANGKHENG´S

hehee det är brukar vara så :9

sandra

mm vad gör du?:)

my wesström

jag snackar skype :)

hänt idag?

hihi ja :)

tessan

japp =) händer det idag? =)

Filippa

Bra blogg , och fin header :)

åka skidor själv?=)

♥ KHANGKHENG´S

skämt åsido ;)

K

Sv: kul att du vill va med :D

Ja :D

Okej synd. ;/

Haha :D

Vad gör man på Roslagens Schakt Central ? :D

aha okej ::)

K

Sv: inte så mycket, varit i borllänget och handlat :) själv??

Hihi ;>

♥ KHANGKHENG´S

haha ingen fatta att det va skämt så skrev dom att jag va äcklig.. hahaha xD

Angelica

Jo :) haft en bra Fredag då?

Jodå de är de själv?;D

♥ KHANGKHENG´S

förlåt mig då (A)

Angelica

Härligt jag har haft en bra dag faktiskt :)

Dilan

vilken cool klocka! och din header är minst lika cool!

Ja, okej så bra! :)

Dilan

oj vad skrev jag? hahahahahahhaha var helt borta! men din ehader är fin,.fastän de inte finns någon klocka ;)

my wesström

vad gör dudå? :D

aah kanske :D

K

Nu är vinnaren uppe, gå in och kolla om det blev du :D

Annars finns det nu en ny chans!!:D

kram

K

Sv: okej, va mysigt :)

jr

Vad görs ;)?

Vad händer på sportlovet ;D??



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: