Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
ta några bilder på hur det ser ut på gymmet, där man tränar osv. och hur kommer det sig att ni får gymma när ni är under 16`?
Svar: Vi har pratat med dom, och de har gjort ett undantag.
Jag kan ta bilder nästa gång jag är där :)
Angelica

Ja :) har du haft en bra torsdag då? Snart är det helg igen ! :)

Z i r r e s ♥

lycka till ;)

Z i r r e s ♥

samma hära! ;)

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Vad har du gjort idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Anonym

härligt :D det är bara bra med mig

- ok, jag börjar på tisdag ;) vgd?

SelenaGomezSwe

sV: inge speciellt sj? ;P

{Emma}

sv: THanks :'D

- ska städa ;) Har du något bar låt tips?

- vilken som helst!

{Emma}

haha ja verkligen :'D

SelenaGomezSwe

sv: jaha vad kul :)

- ahh låter bar, måste städa då kan man jun lyssna på fest mysig ;)

Anonym

tack för din åsikt :D

Daniella

Varför kör du inte med högerklicksskydd? ;)

Det är svårare att folk stjäl dina bilder då, men inga högerklicksskydd är 100 "procentiga".. :)<3



Jättefin blogg du har förresten <3

SelenaGomezSwe

sv: yesbox ;)

{Emma}

nte mkt :D du?

Z i r r e s ♥

varsegod! ;)

tessan

ska gratta min sambo för han fyller år idag, har bakat i fulla muggar :P hoppas att du får det skoj :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack sötnos :)!

tessan

:) tänkte lägga ut lite bilder på vad jag har bakat :) du får kolla lite senare under dagen :)

SelenaGomezSwe

sv: yes, hur många trodde du? ;:P

{Emma}

åh gud va kul med bowling :

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hihi, vad gör du? :)

hanna ♥

HAHAH ! jag antar att hon säger tack ;)

{Emma}

det var skit länge sen jag bowla :D

SelenaGomezSwe

sv: jaha haha :P

jag tkr det e bättre att ha den ensam ;P

SelenaGomezSwe

sv: skönast lixom och sen så har jag inte så många vänner som bloggar och många som inte vill blogga lixom ;p

{Emma}

hha okej :D nej jag vet intre hahah :D

karolinajonsson

varför gjorde de ett undantag för er? :o

Z i r r e s ♥

idag så händer det inte så mycket, själv då? :)

N A T H A L I E n y r é n

Så lite så :D hoppas att du får en bra torsdag!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, typ inget du då? :)

hanna ♥

tack så mycket :)

Jennie ♥

sv: händer idga då?

SelenaGomezSwe

sv: haha jag venne ;P

Jessica

Haha, tack så mycket ;)

Mallanmamma

vad trevligt att få se lite bilder på gymmet!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: