sommaren 2010

| Övrigt

Bara för att jag längtar så mycket efter sommaren kommer här lite bilder från sommaren 2010 :)







karolinajonsson

haha nej det är inte jag på den bilden :p

Rebecca Jansson'

sv' tack :)



Jag och min pojkvän gjorde som sagt slut på grund utav att ingen mådde bra i vårt förhållande och på grund utav det började känslorna att svalna. Vi kände båda två att det blev bäst såhär men det var ändå han som tog beslutet.

Hih.

SÅ lite så. :)



Så härliga bilder.

Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: allt bra med mig :)

va göru? :D

SelenaGomezSwe

sv: yesyes :)

Emelie Jägerbert

svar: ja lite grejer min kompis och jag bråkar lite å så "/

Emelie Jägerbert

svar: jo :)

SelenaGomezSwe

sv: haft en bra dag då? :)

Angelica

Fina bilder !

LadyUmbrella

allt bra med dig idag då? :)

Varsågod! :D

linda

aw :)

Jo det eee bara bra här med!

fiinna bilder! <3

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jara :)

tack :D

SelenaGomezSwe

sv: vart hos en doktor och sen bara vart hemma haha sj? :P

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: ska göra mig i ordning för sängen nu :)

Anonym

härliga bilder!



godnatt! :)

SelenaGomezSwe

sv: kollade bara en grej hehe ;P

haha fan vad najs :)

natiie

SV: Ridkurs som jag ville ta men blir nog inte av.

Angelica

Fotografera är det bästa som finns Utan tvekan . :)

Emelie Jägerbert

svar: jo de är typ bra fast ändå inte men såklart jag vill att de ska bli bra :)

- ska du köpa? <3

L I K E S O F I E [foto]

God morgon, sovit gott? :D

sandra

Hon heter Jennifer :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)

fina bilder!

Matilda♥

ingen orsak:D

Du är inte ensam om att längta till sommaren kan jag lova :)

hanna ♥

haha, yes :)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Härliga bilder!

I väntan på att mamma ska komma över så sitter jag och väljer ut bilder som jag ska beställa till en portfolio.

tessan

fina bilder :) händer det idag? =)

ida

godmorgon :)

Fia

packat ^^<3

Somewhere over the rainbow

Hej! Jag har precis startat en ny blogg som ja då heter Victoriouspink.blogg.se



i bloggen kommer jag mest reblogga bilder, dela med mig av mina tankar, känslor, åsikter men framförallt kommer jag skriva om alla dessa saker jag ska göra innnan jag dör. Skulle vara grymt kul om du kikade in! :D Kram!

Maidie

Jättefina bilder!

P r i s c i l l a

Härliga bilder :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: