outfit's

| Outfits
Imorse blev jag väckt runt halv 12 med frukost på sängen. Jag låg och kollade lite på tv och så innan farmor började klippa mina toppar. Äntligen! När vi var klara med det gick jag hem till mig och nu har jag precis fixat mig värdigt. Runt klockan 2 kommer farmor och hämtar mig igen och då åker vi till Sickla köpcentrum för att äta lunch på en italiensk resturang, mums. Vi hörs när jag kommer hem igen. Puss&Kram


Jag hann inte lägga in min outfit igår så den kommer nu istället, plus det jag har på mig idag. Så ni får se 2 stycken. Den vänstra är från idag och den högra från igår.

Idag har jag på mig;                                          Igår hade jag på mig;
Tröja från Ginatricot.                                        Kortärmad kofta från Ginatricot.
Kjol från H&M.                                                  Brunt lacoste linne från Thailand :D
Skärp från Veromoda.                                      Vitt linne från Bikbok.
Leggings från Ginatricot.                                  Jeans från Bikbok.
Cajsa

åh, älskar dagens! :D



sv. åker tillbaka till internatet i kväll.

amanda doyer

sv: får väll testa då :D vad ska du göra idag?

snygga outfits!

evelina

ja verkligen

u name it

tack :)

vila i ifrid oscar åkesson!♥..

ilhana gromilic dervisevic

vad ska ja ta reda på vad de heter ?:D

Diman Dilir

yes:)



snygga outfits!

ilhana gromilic dervisevic

jaha,ja det ska jag göra :D

Yohanna

Gulligt :)



SV: okej, haft en bra helg då? :)

hih :)

fina outfit's !

clara

Så fin blogg du har !

gillar vekligen dina outfits oxå!

japp :D

typ inget, bara vart hemma.. dudå? ;)

sofia

fina outfit :D

sofia

varse :D

Kim

solsidan ikväll ;D taggar du som typ resten av sverige gör varje söndag? ;)

♫♪ Sandra T

snyggt (:

okej mysigt :)

Cajsa

är tillbaka på skolan nu. göres?

sofia

typ bara chillat, åkt skoter å så dusj? :D

ronja

fint!

Kashaya

Söt kjol.=)

melinda

snyggt :D

Marta

kjolen e riktigt nice



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: