One day I'll make sure that you regret what you did

| Djupt

Angelica

Låter som ett argt inlägg? Hänt något ?

Elli

Vet inte :) Men en lärare tyckte att vi skulle prata med rektorn och mentorn så dom får höra våran sida av de hela :p Vi är 97:or ;)

Anonym

gillar rubriken!

M E R E I

- fint hår!

hanna ♥

ja! tänker göra samma sak :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: du är! :)

sandra

jo nog är den bra allt :)

tessan

:)

hoppas att du får en fin torsdag idag :)

Amanda, fotoblogg ♥

Godmorgon, sovit gott?

~ WHAT THE HELL

- Tack :D

Elli

Jo :)

Fint hår ;)

LINDAVIOLA!

sv; Jag hade en ganska seg dag :/.

jennifer

jätte fin blogg :D

Anonym

härligt :D



händer idag?

♥ KHANGKHENG

nice hair :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, tack :) Ska du göra något roligt i helgen som kommer? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, kika gärna på min H&M-tävling där man kan vinna 1000:- presentkort. Kanske kan vara något för dig? :)

Jessica

HUr är det med dig då? :9

hanna ♥

jadu, jag har ingen aning :o dom borde iallafall kolla upp, jag menar, de är inte alltid så att eleverna ljuger och lärarna talar sanning, trög rektor nr 1..

Sara

Fint hår :)

ronja

fint hår du har :)

Cajsa

för att hon tyckte att jag inte skulle gå på lektionen och jag tyckte att jag får göra som jag vill om jag känner att jag orkar.

Beatrice Jakobsson (foto)

lungt :D!

my wesström

haft en bra dag ? :D

sandra

hehe :) btw har det hänt något? :O

Caroline

sv; oh ja! :D

Har du några planer för helgen än då?

Becca

sv: Bara kanoners lite trött bara!! :) Men va fan de är ju fredag imorgon :D veckan har gått otroligt fort.. hihi.. Har du några planer för helgen?? :D

Masina

Sv: tack tack :D

ELLA GRÖN

vad gör du?:)

wilmaaa

ska duscha:)<3

M A L I N

Det är bra här med! =) Skönt med fredag imorn? =D

hanna ♥

de fanns ju andra i klassrummet samtidigt lixom, dom borde kunna fråga dom iallafall :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: