NU borde du akta dig

| Djupt

Jag känner mig bortgjord.
Jag känner mig förråd.
Jag känner mig blottad.
Jag känner mig besviken.
Jag känner mig sårbar.
Jag känner mig anklagad.
Jag känner ett öppet sår.
Jag känner ett hat.
Och hatet är mot dig.
Jag kommer krossa dig.
Jag kommer förstöra för dig.
Var beredd älskling.

sofia

yess :D

jennifer

hur tycke du en äkta vän ska va? :)

sofia

snackar på skype me två kompisar å kollar på tv, dusj? :D

sofia

okejj :D

Therése

Fin blogg! :)

Kul att du fotar med 1000D, hade den förut :)

sofia

skolan å sen ingen aning dusj? :D

almstroom

okeej :)

haft en bra helg?:))

fatimaswary §

jag ska kolla på jersey shore här på datorn :)

Therése

SV: Jag uppgraderade mig till en Canon EOS 60D istället :) Saknade videofunktionen. Vad tycker du om kameran då? Kram :)

sofia

okejj :D

Therése

SV: Ja absolut, det är en väldigt bra kamera så egentligen behöver man ju inte köpa en ny om man verkligen inte känner för det liksom, hehe.



Jag hade min i 1½ år sen köpte jag den nya. Sålde den gamla :)

sofia

nu ska man försöka sova så gonatt, :D

Therése

SV: Jag sålde 1000D för 2000:- Inte jätte mycket, men den var trots allt begagnad så :) Vilken kamera menar du? 1000D köpte jag för cirka 5000 (nu har den sjunkit väldigt mycket i pris) och 60D köpte jag efter julen för 8000:- :)

Cajsa

jo helt ok. själv?

Yohanna

Gillar den där texten, även om den uppenbarligen inte betyder något bra.. :/



SV: Okej härligt, jodå min helg har varit kanon :)

Nadja

Jag vet inget ställe man kan ladda ner på. =(

sofia

gomorron, allt bra idag? :D

~ WHAT THE HELL

- ska snart gå till bussen, du då? :) <3

Jessica

Varsågod ;)

Jessica

Tack!

Kashaya

Vad fin bild, ha en fin måndag.

S

Hejhej!!! Din blogg är assnygg! Jag har en bloggtävling som slutar idag så du kan delta! :-)

Cajsa

heh jo...men nu är det bättre igen. :)

ronja

fin du är!

GUEVACCI

sent svar men :P min helg har varit fantastisk ^^



en fråga: följer du min blogg varje dag eller besöker bara då och då? :) Vore kul och veta lixom. kram

M A L I N

Härlig bild, haft en bra måndag? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: