Min födelsedag

| Vardag

(tidinställt inlägg)

Idag fyller jag år, så ett stort grattis till mig ! :)

SOFIAS

gratttis!!

bsspencer

Grattis :)

hanna ♥

GRATTIS :D :D <3

hanna ♥

tack så mycke :)

sandra

Grattis :)



okejokej, jag tyckte det var rätt som vann ^^

sofia

Grattis till dig :)))

linnea

godmorgon och grattis till dig :)

tessan

nyss kommit hem från en promenad :)

händer det idag? när solen skiner :)

Emlan-foto

grattis grattis :P

Anonym

GARTTISS ;) HA EN T OPPEN DAG

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Joorå, absolut :) Vad gör du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Kashaya

Grattis, hoppas du får en riktigt underbar födelsedag.=)



Sv. Jorå jag har haft en fin start på veckan jag med.

my wesström

nja inge ;)

hur ska din kväll spanderas ? :)

LINDAVIOLA!

sv, Tack :).

SOFIAS

Det förstår jag, det är så snyggt! Min tog jag bara för tre veckor sedan :D

evelina

grattis! <3 fått nå då?



va pluggar du då?

Anna med A

Teve :)

Johanna

GRATTIS GUMMAN !!! :D

m'

Grattis:)

LJ

nej, inte ett skit trorjag (; hur gammal är du? :) KRAMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ROBIN HOOD

Åh grattis! :D

sofia

Varse :D



Skolan å sen typ bara varit hemma dusj? :D

ronja

grattis :D

söt bild!

Emmie

sv: Ber om ursäkt för väldigt sent svar.. Hoppas allt är väl med dig?? :)



GRATTIS!! :)

~ WHAT THE HELL

Grattis sötnos! :D <3

sandra

varsågod :)

har du fått något kul då?

evelina

va roligt! :D

~ WHAT THE HELL

- så lite så :D

ELLA GRÖN

grattis, hoppas du får en bra dag!:)



okej, jag ligger i sängen och pluggar:).

Emma

Okejokej!

Grattis till dig!

Fredrika

grattis! :) fått något bra?

Alexandra

GRATTIS :D

~ WHAT THE HELL

- tackar sweetie! :D

Fredrika

SV: låter riktigt bra, hoppas du får en lika bra kväll! :)

tessan

vill du ha receptet på den?

alllt bra?

här kommer det =)

2 st ägg

2 dl strösocker, ca

150 gram smör

5 msk kakao

1 tsk vaniljsocker

1,5 dl vetemjöl

1,5 dl marshmallows, mini

Tillagning

1. Sätt ugnen på 150 grader och smält smöret i formen.



2. Blanda ägg och socker med en trägaffel.



3. Smält smör och låt det svalna. Tillsätt smör, kakao, vaniljsocker och vetemjöl. Häll i smord, bröad form.



3. Grädda ca 20 minuter och lägg i marshmallows. Grädda ytterligare 5-8 minuter. (kakan ska vara kladdig)



Dekorera med ytterligare marshmallows.

julia

GRATTIS <33



sv: så följer dej nu säg till när du följer mej <3

Emma

Ingen fara.

Vad har du fått i present idag?

~ WHAT THE HELL

- vad har du fått i födelsedagspresent då? :D <3

tessan

gör du annars då? =)

wilmaaa

grattis!:)

u name it

jo..

haft en bra dag?

M E R E I

- grattis!

sofia

haft en bra födelsedag? :D

jolina

grattis. :)

vet du ungefär hur mycket en bra system kamera kostar? ^^

vad har du gjort idag?

kram

linis

SV;men haha ! oj, grattis då ! 14 :) fått nå presenter ? :DD

karolinajonsson

grattis :D

sandra

okej, det var inga dåliga saker :)

ronja

sv: tack:)

hanna ♥

hade du en grym födelsedag? :)

m'

Nu ska jag kolla på tv:)

ROBIN HOOD

sv: ja det gör jag, på sommrarna, vi har hus.. ett jävla ruckel för familjen o släkt har bott där längre tillbaka haha :) men de är precis vid havet så det är nice! :D jaha vad nice, då kanske vi ses i sommar alltså? :)

daniella

Hej på dig älskade blogg läsare!

Har en liten fråga till dig som du kan svara på mitt senaste inlägg alltså 'Jordnötssmör.' Tycker du om jordnötssmör? Tummen upp eller tummen ner. Har du ens smakat de. Kommentera gärna och säg! :) Tack i förhand<33

Anna med A

grattis brude :D

my wesström

nja inge :)

va vill du bli när du går ut skolan da ? :D

ELLA GRÖN

vad gör du imorgon då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: