jag vill ha

| Inspiration

 
 
 

sandra

okej :)

jag ska snart gå och lägga mig :P

♥ KHANGKHENG´S

snygga!

sandra

jarå :)



tackar tackar ^

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: tack :)

allt bra? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

Cajsa

hejsan sötnos! förlåt för så opersonlig svar men jag är precis hemkommen från en lååååång dag! åkte kl 8 i morse och kom nyligen hem. allt bra annars?

höres i morron kväll, då ska jag ta igen alla inlägg som jag missat de senaste dagarna! :P

emelie

Hej fin blogg! :)

SelenaGomezSwe

sv: YesBox ;)

Claudia

åhh snygga :D

Allt bra med dig? =)

Vad ska du hitta på på helgen då? :P<3

Amanda Jonsson

Jag har varit på stan :) Sj?

N A T H A L I E n y r é n

Hihi, haft en bra dag? Mycket snyggt!

N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: samma här :)

va göru? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. aa :)!

emelie

sv, ingen orsak :) allt bra?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, du gör mig glad.

behöver sova, och komma på bättre tankar love! <3

emelie

sv, haha jag vet ;) jodå det är toppen här med! :)

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: vad är glee? :P

vi ska snart gå och lägga oss :)

emelie

sv, inte så mycket, är med en kompis som fixar sin design på hennes blogg :)

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: typ som high school musical eller? :P



ah, klockan är ju ganska mycket :P

emelie

sv, haha nja funkar väl :p

gjort idag? :)

emelie

- okej mys! :)

åkt runt i en bil och dunka musik så jag tror jag har tinitus nu :p

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: okej :P



jo, den är ju det x)

Z i r r e s ♥

dagens blogg(ar) är nu ute på bloggen!

http://zirres.blogg.se/2011/march/dagens-bloggar-2.html#comment

var det inte du som vann? anmäl dig igen? ;)

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: vi är inne på vårat fjärde år tillsammans ^^

Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: jag ska fylla 20 år i december, och min pojkvän ska fylla 21 år i juni :)

emelie

- jadå :p

Z i r r e s ♥

fina klänningar!

alice

riktigt snygga :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: