dagens outfit

| Outfits

Tidigare idag följde jag med mamma och hennes pojkvän till farsta centrum. Vi köpte skor till mamma och sen åkte vi hem igen. Jag satt lite framför datorn tills nu när mormor har kommit. Är super hungig så ska strax äta middag och sånt. Jag vet inte när jag kan blogga nästa gång men det märker ni. Puss så länge

skjorta från h&m.
linne från bikbok.
jeans från veromoda.

Diman Dilir

Fin outift! :)

Jessica

Kul! Fotboll :D

mimmi

tack!

fin blogg du har :)

Sevil

pluggar lite! ;)

gillar skjortan!

Becca

allt bra med dej idag??:D

daniella

Hej vad gör du då? :)

Becca

sv: underbart :D solen strålar så veckert ;)

Va ska du hitta på ikväll då?? :D

-Cajsa (Fotoblogg)

Åh tack du, glad jag bli :)



Ska du se på supermånen ikväll? :)

rebecca

sjukt fin header :)

Sandra Marinoni

sv; neej, ingen aning! själv?

HANNA

Nu har jag dragit vinnarna av dagens blogg! Kolla här för att se om det var du som vann:



http://hannalovisasol.blogg.se/2011/march/vinnare-av-dagens-blogg.html

almstroom

tackar :) händer ikväll?

Nadja

det var så lite. =) Allt bra? =)

~ Fatimaswary §

vsg :)

rima

sv: japp ass skönt :)

thaipinnen

sv; jihi ja :D

Anna med A

vad gör du? :)

sandra

hehe ja :)

D A N I E L A ♥

- hehe vad hittar du på då?:)

Elin♥

Okey, har lagt till dig nu!:)

♥ KHANGKHENG

tack så mycket vad snygg du är ! :)

tessan

ska snart ut och knäppa kort på fullmånen som är stor :P ska lägga upp bilderna ikväll ;) allt bra?

sofia

nå har varit och kollat på tennis och så dusj? :D

wilmaaa

tackar:)!

Astros

Snygg outfit! Hur är det? :)

Sara

Fint :)

Angelica

Härligt! Haft en bra dag då?

Yohanna

Söt skjorta! :)



SV: åh vad gott det lät med varmchoklad! :)

ronja

fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: