dagens outfit

| Outfits


tunika från ginatricot.
jeans från veromoda.

GUEVACCI

Hellu, hur är det med dig idag då? :) Nu är det helg så tänkte passa på och svara på kommentarerna :P

ida

sV: visst! Jag gör det nu :D

Snygg outfit btw <3

wilmaaa

ska kanske träffa jennifer senare, annasr vet jag inte:) sjdå?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)



snyggt!

my wesström

allt bra ? :D

tessan

men det är iaf kort som är uppladdade nu =) men du får skriva hur du tyckte iaf om du vill :) skiner solen också hos dig? =)

k

Händer idag då?:)

CECILIA ~ A

Jag är med och tävlar om att bli "veckans bild". Du skulle inte kunna tänka dig att rösta på mig? :D

Jag är bidrag nummer 8.



LÄNK; http://planetarygo.blogg.se/2011/march/veckans-bild-2-rosta.html#comment

angelica

sv okej va härligt :) jag mår jättebra!

ååh tack! :)

Filippa

Bra blogg , och fin header :)

♥ KHANGKHENG´S

ah det tycker jag !

Kakan

Heej



Hur mår du? :D <33

k

Sv: hihi okej :D

k

Sv: okej :) jag ska träffa en en kompis :)

♥ KHANGKHENG´S

tack så mycket sötnos :D

Emma

Härligt med gult! Känns att våren är påväg när man äntligen kan klä sig i ljusa och lätta kläder igen, tycker inte du med det? :)

k

Sv: japp :D

claramaja

Så lite så!:)

Johanna

Vad gr du denne lördag?:)

Caroline

fin outfit :D

LINDAVIOLA!

sv;:).

claramaja

Tack så mycket fina du!:)

jennifer - photography

Härligt! Hur är läget? :)

MADDE

SVAR:

allt bra? :)

Caroline

sv: varsegod :D Allt bra?

Z i r r e s ♥

okej, fin outfit! :)

♥ KHANGKHENG´S

söt tunika , vad kosta den? :D

claramaja

Händer idag nu då?:)

Caroline

sv: samma här ^^ hihi

MADDE

SVAR:

Bra(:

Ska du kolla på melodifestivalen!

Enya♥

söt outfit :) gillar tunikan!

♥ KHANGKHENG´S

billigt och bra ;s

♥ KHANGKHENG´S

*;d

vilken fin tröja ! :)

Jullan

Vilken fin tunika! :D

M E L L I I E E

jättefin outfit!

Josefine

söt topp :)

Flizzis

Söt blogg! Gillar du videos, checka in den som finns på min blogg. Sååå söt! :) <3

Lova

Fin outfit !:)

alexandra

fin outfit!

valentina

fin blogg :)

MedinaStyle

snyggt:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: