dagens outfit

| Outfits


Jag har på mig;
Linne från Bikbok.
Kofta från Ginatricot.
Skärp från Veromoda.
Leggings från Ginatricot.

fanny

varsegid:)

Minnie

Snyggt!

sv: Det börjar bli för många som hackar på henne

SelenaGomezSwe

sv: ja verkligen :D

♫♪ Sandra T

snyggt (:

Dilan Dilir

snyggt!

wilmaaa

okej:) inte mke, ska snasrt till en kompis<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

FRIDA MARBE

sv: tack :D

Minnie

sv: jo men det finns alltid en anledning till varför hon har hållt på så

fredagsmysa med familjen dudå?:D

LINDAVIOLA!

Snyggt:).

♥ KHANGKHENG´S

tycker ni själva att ni är lika? :)

♫♪ Sandra T

jaa (:

Minnie

vi får hoppas på att hon växer upp :)

emma

heh :I



Önskar dej en trevlig fredagskväll ! :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

emma

hihi , tack och varsegod ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. typ inget du då? :)

LINDAVIOLA!

sv; Skall bara ta det lugnt, upptäckte precis att jag har feber. SJälv?

emma

haha:)



Vad gör du?^^

Dilan

inget att tacka för gumman!

emma

ingenting . ska snart hoppa in i duschen, haha ! :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

min bror sa att jag borde se det!

♫♪ Sandra T

har date med tv:n kl 8 annars så inget speciellt,sj? (:

Beatrice Jakobsson (foto)

får nog göra det :D



snygg outfit!

♫♪ Sandra T

nä, vampire diaries ;)

Ja:) okej skönt de också.

LINDAVIOLA!

sv; Skönt det :).

fanny

Spakväll! själv:)?

emma

hihi , yes ! :D



snygg outfit, btw :)

♫♪ Sandra T

skämmes på dig! sjukt bra program ju!

♥ KHANGKHENG´S

haha ja det är äckligt! :P

K

Fint!!:)

Cecilia ♥

Haha schysst.. Som att jag tog dåliga bilder :S

alexandra

snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: