Dagens blogg vinnare

| Tävling

Nu är dagens blogg utsedd. Tryck här för att se om du är en av vinnarna :)

Vinnare 1


Vinnare 2

Vinnare 3

Linn :)

hihi, allt bra? :)

Caroline

sv; oh ja det hade jag! :)

Vad fotar du med för kamera? :)

~Fatimaswary§

haha okej va skönt då! :D

jessica

sv' okej :)

ja;) Haft en bra torsdag?

bsspencer

Åh jag vann ju ! :D

Tack så mycket :*

Cajsa

grattis till dem! :D nu ska jag sova. ;-) Nattis!

Anna med A

samma här :)

LINDAVIOLA!

Wow, jag är en av dem :D.

sandra

jag hann inte, hehe :P

tessan

ska snart till skolan och ha prov :( gör du? =) allt bra med dig?

~ WHAT THE HELL

- eller hur!

tror dom kosta 399:- kolla junkyard.se :)

idaas fotoblogg.

Jag har nu en ny blogg, du kan börja följa mmig via den istället, jag förjer dig som vanligt (via bloglovin):)

Netty♥

sv' Förlåt för sent svar. Har inte haft tid med bloggen den senaste tiden. Allt är fint med mig. Själv? :)<3

Matilda; mamma till Elna

Åh vad skoj! jag vill absolut vara med i dagensblogg!



Kram

Linda - ndaiL

okej!

Emlan-foto

hann inte :P

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Ikväll ska jag jobba iallafall. Vad brukar du göra under påsken? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Linda

jag hann inet :O

karolinajonsson

najs! :)

sofia

Grattis till dom :))

Jessica

Tackar så mycket!

LADY UMBRELLA

svar: vad kul att höra! ^^

Jo, det är bra med mig, råförkyld bara :)



Vad gör du då? :)

h e l e n a - f o t o b l o g g

vad roligt med dagens blogg :)

Anonym

;) ikvä??

Diman Dilir

bara bra tack:)

hittat på idag ?

I S A B E L L A

Hej! :)

Fin blogg. Vill du börja följa varandra på bloglovin? Alltså att jag följer dig, och du följer mig? Hör av dig på min blogg! :) KRAM!

Kashaya

Ett stort grattis till vinnarna. Hoppas du får en fin fredag!

Dilan D

grattis till vinnarna!

my wesström

vad händer i helgen? :D

Masina

Grattis till de!! :)

Dilin

fin blogg:)

~ Fatimaswary §

kul att du är med :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: