by bästavän

| gästblogg
jag vet att du är stark.
vi klarar allt tillsammans. ville bara få det bekräftat! eller säger man så? hihi jag älskar dig tjejen

/din angelica
ronja

fin bild på er :)

emma

Nu har jag utsett veckans blogg! Kolla om det blev du.

Annars har du chansen att bli veckans blogg på måndag nästa vecka :)

Kram Emma

GUEVACCI

Härligt och höra! Sådär med mig, förkyld och ont i munnen och halsen :/ vad ska du göra idag då? :)

Nathalie

söt bild:)

vill köpa en sko på nelly.com, men vilken färg? svart eller beige? direktlänk: http://liborius.blogg.se/2011/march/strl-37-tack-1.html#comment

KRAM

Nadja

bra. =) Vad händer idag? =)

Cajsa

hahaha tack finaste.xD

♫♪ Sandra T

jaa :(

- bbella | the asian one ::

sv:

vad bra :) mjoo mår sådär <3

u name it

tack x) ha en bra dag btw

esra

japp allt e bra sj?

M A L I N

Ska du göra något speciellt ikväll? =D

N A T H A L I E n y r é n

Dagens blogg vinnare är uppe! Medans du ska kolla vem som vann så kan du ju passa på att anmäla dig till veckans blogg.. (i samma inlägg) LYCKA TILL.

MADDES

Nu kan du vinna ett par snygga uggleörhängen i min blogg. Klicka på länken och följ de enkla tävlingsreglerna :)

http://maddisenj.blogg.se/2011/march/vinn-uggleorhangen.html



Vill du inte ha sån här reklam ber jag om ursäkt!

Ja, okej så bra.

FlizanLizan

sv: härligt, jara :D

wilmaaa

nice! kanske ferrE:)

Anonym

sV: idag blire fest :D

ha en fin lördag!

ilhana gromilic dervisevic

tack för din fråga!

kika in imorgon så får du svaret :)

Jessica

ohja, det var de verkligen :O men nu är jag tillbax!

SOFIAS

jag har lagt till dig, det kan du snart se :D lägger du till mig?

~ Fatimaswary §

vsg :) när ska du lägga dig? :D

~ Fatimaswary §

okej :D vet inte snart antagligen :)

inte mycket sj?=)

~ Fatimaswary §

haha aa -:P men lycka till ;)

Jessica

Jarå :D

Jessica

Tackar så mycket!

jupp, okej ::)

~ Fatimaswary §

hehe :D god natt (:

Nadja

Godmorgon sovit gott? =)

Sandra

Hej!

Känner du till böckerna Frost och Feber?

Eller du kanske minns dom bättre om jag säger Shiver och Linger? Skrivna av Maggie Stiefvater.



Kolla gärna in min fan blogg, om du vill så får du jätte gärna följa den via bloglovin och om du vill så kan jag följa din :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: