by amanda

| Vardag


Igår kväll kollade jag och Cecilia på någon film som heter The reader. Den var väl sådär, så vi får se om jag får tid att skriva om den eller inte. Vi somnade ganska sent. Och när vi vaknade imorse runt 12 gick vi upp och åt frukost. Hoppade in i duschen, fixade oss o.s.v Vi blev klara för en liten stund sedan. Cecilia ska alldeles strax åka hem medan jag och syster ska åka till något café och fika. Vi hörs när jag kommer hem igen. Puss&Kram

emelie francea

ha en bra dgag!

D A N I E L A ♥

- absolut:)

Emmie

Sv: Bara fint här :) Händer i helgen då? :)

claramaja

Vad händer ikväll n udå?:)

mathilda

fin blogg du har1 allt bra? :)

matildaarvidsson

Fin blogg ! :)

Allt bra ?

johanna

fin blogg^^<3

Jennie ♥

sv: jag och pojkvännen ska passa valparna :D kommer bli hur mysigt osm helst! händer idag då? trevlig helg! ♥

daniella

svar: Inget så mycket, allt bra? :)

Cherrio.blogg.se

Snygg bild ;)<3

FRIDA MARBE

Hej!



Nu är vinnaren av cupcakes armbandet utsedd!



gå in och kolla ifall det var du som vann!

http://marbes.blogg.se/2011/march/vinnaren-av-tavlingen.html#comment



tack för du var med och tävla!

almstroom

händer ihelgen ?

Beatrice Jakobsson (foto)

söt :)!

linnea

sv: tackar :)

maddeemmaa -

SV: Varsågod, tack! :)

Ska du göra något kul i helgen? :)

FRIDA MARBE

sv: jag har fått en kommentar från din blogg att du är med? :s x)

maddeemmaa -

SVAR:

hihih <33

vet inte heller :]

trevlig helg,

jag gilla din design!

FRIDA MARBE

sv: jag har fått en kommentar av dig där det står att du är med iallafall, sen om det är du är en anann sak!

FRIDA MARBE

sv: hehe :)



jag mår fint, själv?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

FRIDA MARBE

sv: härligt! :D

MADDE

SVAR: oke,

varsågod, taack :)

Ska du göra något roligt i helgen?

FRIDA MARBE

sv: varit i skolan & sånt!

själv? :D

Japp ! (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det har jag du då? :)

FRIDA MARBE

sv: låter mysigt! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: