by amanda

| Vardag

tjatja ;) Idag slutade vi runt 2. Då drog jag, Annie, Elin, Hanna, Emma och Amanda J in till stan. Åt på donken och så köpte jag en tröja. Efter det mötte jag Cecilia och vi åkte hem till mig. Bytte om och sen bar det av till bowlingen. Vi gjorde någon tävling eller något idag. Det var kul, det gick ganska bra men ibland sämre såklart :) Jag blev därefter skjussad till Filippa för var tvugen att cykla hem min cykel därifrån. Lämnade den hos pappa och sen skjussade mamma hem mig till henne. Nu sitter jag och äter, ska snart duscha o.s.v Men jag bloggar nog senare igen. Puss så länge!

sofia

hihi :D

Elli

På vad? :)

ronja

sv: haha. kanske de? ;-)

Jessica

Härligt! Jo, men det funkar :)

dreamsandthoughts ☆

haft en bra vecka en så länga? (:

Johanna

Aww tack sweetie :*

bex.

hej snyggare.se

ronja

sv: tack :)

Elli

Jo :) Haha! De blir som roligare med en bild, de har du rätt i :) Men har nt så många för har just nu ingen kamera... Men ska göra mitt bäste ;p

sofia

tackar :D

bex.

det är bra med mig :) sj?

Johanna

Ja, tack:)

bex.

vad bra det :D

LINDAVIOLA!

sv; Visst är han :).

Elli

Ska ta och köpa en system kamera till sommaren :) Vet du någon som är bra? :)

Johanna

Hur mår du idag då gumman?:)<3

Jessica

Jodå:D

bex.

det vet jag inte än :) kanske gbg, sj?

Jessica

Jag har som inget speciellt inplanerat :) sjdå+

Elli

Okej (: Tycker du att din är bra? =)

JULIA ERIKSSON

Vilken härlig blogg du har!



Har frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ en fråga :)

bex.

kul :D ?

bex.

vad gtråkigt :o

Elli

Funderar på vilken som är bäst (: Canon eller nikon :p

bex.

ja det gör de :d

Cajsa

ja, men eller hur!? :O

Elli

Okej ;) Hur länge har du tyckt om att fota?=)

bex.

vad ska du ha för moppe då? :)

M A L I N

Jätteskönt! =D



Photoshop, jag har inte det :) Är du bra på de?

karolinajonsson

som fan :D

bex.

aha okej :D najs !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: