by amanda

| Vardag

F*n vad jag suger på att blogga ibland! Men igår orkade jag bara inte och idag har det inte blivit av.

Igår kväll var jag med Filippa, Emma, Annie, Svante, Wille, Tage, Elin, Miranda, hennes bror och så Petter ett tag. Folk kom och gick hela tiden. Träffade även Pavel också. Vi var på donken, hade kuddkrig hemma hos Emma o.s.v

Idag slutade vi klockan 12 :D Då drog jag och Elin hem till mig. Satt i solen och njöt. Lyssnade lite på musik och åt lite. Emma kom också. Vi spelade playstation, åt på donken, träffade Elin igen och ja. Nu sitter jag och Emma hemma hos mig. Jag ska snart dra mig hem till mamma eftersom vi är hos pappa nu. Ikväll ska jag sova ensam i min lilla säng, skönt med plats men ensamt ;) Men vi hörs väl senare, kisses

claramaja

Alla suger vi ibland!:)

my wesström

samma typ :P

Gjort för skoj idag? :D

LINDAVIOLA!

sv; Jaag har inte bestämtmig för vilken jag skall ha ännu :s.

Cecilia ♥

Sv; TACK ÄLSKLING! :D ♥

Elli

Planer för kvällen? ;P

Jessica

Tack så jättemkt sötis :D

sofia

ja vet :D suttit och lyssnat på den typ i flera timmar nu :)

felicia

sv : varsegod , hur mår du idag ? :)

karolinajonsson

snygg outfit!

M A L I N

Jaa du, skoja inte. Skolarbete är inte kul :P

Masina

Sv: lugnt! :)

tessan

Ska sova snart ;-)

Cajsa

bortsätt från bråket med min lärare är det väl ok.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, bra :D!

Emma

:).

Haft en bra dag?

Elli

Försöka komma på bättre humör :) En i klassen har ljugit för sin mamma, och sagt att vi gjort en massa som vi inte har gjort ;o

thessan :]

sv: samma här. :)

wilmaaa

lugge!

vad gör du sötnos?:)

almstroom

okeej (:

jodå den har väl varit bra :)

Elli

Ska jag vara helt ärlig, så vet jag inte. Men hon har gjort så ända sen jag började femman. Jag vet inte om hon är avundsjuk eller nå. Men hon behöver ju inte vara taskig ;o Hon har sagt flera gånger att hon ska polisanmäla mej, även fast man aldrig gör något. Inte ens pratar med henne, för då bara skriker hon och säger en massa kränkande saker... ;o

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

Elli

Hon stod och sparkade på en dörr, då öppnade Assie den och sa sluta. Då slog hon till Assie så hon blev helt röd på kinden, och fick ett hand avtryck. Sen har hon sagt till sin mamma att vi hade låste ute henne och därför slog hon ;o Och dörren var öppen hela tiden :s Hennes mamma har nu plockat ut ja och fyra andra, och hela klassen vet om precis allt. De känns lite kränkande...

Elli

Hon har en vän, som håller med om att hon inte behöver kalla oss en massa skit eller ha slått Assie. Vi är 14 :) Våran mentor som vi känner mest är sjuk, när hon kommer tillbaka kommer det bli många samtal. Rektorn vet redan om allt ;o Men jag undrar varför hon ändå håller på ;o

M A L I N

Allt är bra med dig idag hoppas jag? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: