by amanda

| Vardag

Hallu cuties ! Idag slutade vi runt 4 och då drog jag och Filippa hem till henne. Vi gjorde pannkakor och städade lite. Nu sitter hon och kollar på tv medan jag sitter framför datorn. Hallå, jag vill inte kolla på Hannah Montana liksom ?! Ikväll ska jag sova här. Mysigt att dela säng med henne 2 nätter idag, grr! Jag antar att vi ska ut sedan så vi hörs väl senare. Puss&Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super mysig :D!

karolinajonsson

tack :D

felicia

fin header du har :D

karolin

sv: kul! prao & kompis :)

ELLA GRÖN

okej, nej ingenting speciellt:)

my wesström

bra här med.)

Hur många besökare har du per dag? :)

Nadja

Godmorgon sovit gott? =)

tessan

händer det idag? :)

Kashaya

Hoppas du har en fin onsdag.=)

ronja

sv: tack :)

söta ni är!

ronja

sv: tack så mycket :)

Becca

sv: Bara kanoners :D hihi..

Va hittar du på denna vackra dag då?? :D

hanna ♥

haha, jo ;) men mamma har redan nästan gått med på att betala den :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja dom är super snygga :D!

Becca

sv: Inte så mycket som är planerat, får se va som händer ;) hihi..

Har du haft en bra dag hittills?? :D

Malin Karlson

Åh lyllo dig att du hinner sånt. Jag har massa skolarbete som måste göras. =/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: helt okej, du då sötnos? :)

Sara

Ja jag fyller år idag :)

sofia

jodåå :D

Elli

Hahaha jo;)

hanna ♥

svarta 199, vita 249 :)

M E R E I

- fina skor!

~ WHAT THE HELL

- haha självklart ;p

sandra

hehe ja :)

SOFIAS

söt bild:)

Josse

så lite så :)

Mitt Liv

Hej !! allt bra ? :D

Linda - ndaiL

vad gör du idag?

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: