by amanda

| Vardag

Tjatja bitches !
Idag efter skolan drog jag hem till mig, packade och lämnade över allt till mamma. En liten stund senare kom Hanna och Annie. Och så Filippa och Elin efter det. Vi pluggade lite och myste lite i solen fast det var svin kallt. Emma kom, vi lyssnade på musik och åt lite. Senare drog vi ut och busade lite. Sprang runt typ överallt. Runt halv 7 kom jag och Filippa hem till mig. Åt middag och gick sen och handlade. Hon sover här ikväll, myspys i min säng. Grr, puss så länge

Nu har jag fått hem min ring som jag vann! Check



Och såhär snygga var vi när vi gick till ica !

Jessica

Vad kul :D

Inte mkt alls !

Nadja

Har precis kört killen till jobb. =) snygg ring. =)

Kashaya

Läcker ring!

Cajsa

hehe jo det har jag.. :$

Caroline

sv; bra!

Jo då finfint! :D

Cajsa

vilken coolig ring! xD

Masina

Cool ring :)

hanna ♥

håller med dej, den bara måste bli min, men sen är de pengarn :/

Sara

Najs ring

sandra

okej :)

jorå trött men annars är det bra

Johanna

jättesnygg ring!

linnea

fin ring! :)

Becca

sv: Helt perfekt :D hihi...

Hur står det till med dej såhär på morgonkvisten?? :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, mitt favoritprogram är Desperate Housewives :) Mår du bra idag då?



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, i min blogg har jag en tävling där du kan vinna en snygg shoppingbag, kika gärna in :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Cecilia ♥

jättefin !

~ WHAT THE HELL

- ja visst är den :D

Angelica

Vsg x)

M E R E I

- fin ring!

♥ KHANGKHENG

vad fina bilder ! :)

julia

Hej!

Vad tycker du om Ellos!? <3

SOFIAS

Jag kikade in och passar därför på att önska dig en fin dag!

Becca

Allt bra idag?? :)

Johanna

Tusen tack ! :D

ronja

snygg ring. haha, fina outfits ;-)

Josse

hej, en kompis till mig har just startat upp en smyckessida med massor av fina smycken, kika gärna in på min blogg och läs mer :)

Elli

Snygg ring :) Hah, du har samma efternamn som en kompis :D

sofia

okejj, pluggar :D

M A L I N

Jadå! =)



Vad ska du hitta på idag? ;D

Emma

Så fin ringen var :).

angela

Gud va snygg ring!

♫♪ Sandra T

fin ring!

Sandra

Häftig ring. :)

Yohanna

Vilken cool ring! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: